نام براک لزنر از بایکوت WWE خارج شد؛ بازگشت هیولا نزدیک است؟

آخرین حضور قهرمان سابق جهان WWE، براک لزنر در برنامه‌های این کمپانی به سامراسلم پارسال برمی‌گردد. آن شب براک لزنر سومین دیدار خود برابر کودی رودز را برگزار کرد و برای دومین بار برابر قهرمان فعلی کمربند آندیسپیوتد WWE شکست خورد.

طرفداری | شایعاتی از بازگشت براک لزنر در ابتدای سال برای رویداد رویال رامبل مطرح شدند؛ با این وجود، بعد از اینکه نام او در پرونده قضایی وینس مکمن مطرح شد این برنامه‌ها دستخوش تغییر شدند. از آن پس کمپانی اسم براک لزنر را بایکوت کرده بود. همچنین تصویر او در کاور نسخه 40 سال با رسلمنیای بازی WWE2K نیز با تصویر جان سینا جایگزین شد. این شکایت به نظر تمام برنامه‌های WWE برای لزنر را متوقف کرد.

در مراسم Hall of Fame امسال، پال هیمن در سخنرانی خود از براک لزنر نام برد. همچنین در رویداد پادشاهی رینگ نیز شاهد تکرار این اتفاق توسط مایکل کول بودیم تا هوادران متعجب از شنیدن نام او به گمانه‌زنی درباره بازگشت ستاره محبوبشان بپردازند. طبق اطلاعاتی دریافتی Ringside News از منابع نزدیک به WWE ممنوعیت استفاده از نام براک لزنر به دنبال سخنرانی پال هیمن در مراسم Hall of Fame برداشته شده است. هدف احتمالی براک لزنر بعد از بازگشت به WWE چیست؟

بهترین راه برای بازگردانی براک لزنر (اگر از نظر TKO مجاز باشد) ورود او به صحنه درگیری با گونتر خواهد بود. به ویژه اکنون که در آستانه رویداد Bash in Berlin هستیم، چه مین ایونتی می‌تواند بهتر از براک لزنر برابر گونتر باشد؟ با خروج نام براک لزنر از بایکوت رسانه‌ای WWE، احتمال بازگشت این قهرمان سابق جهان بیشتر از همیشه به نظر می‌رسد. همچنین این احتمال وجود دارد که براک لزنر به دنبال دیگر ستارگان اصلی کمپانی برود.

گونتر با شکست رندی اورتون در فینال تورنومنت پادشاهی رینگ قهرمانی خود را جشن گرفت. او اکنون از یک شانس بازی برای کمربند سنگین وزن جهان در رویداد سامراسلم برخوردار است. با این وجود؛ ممکن است براک لزنر نقشه‌های این غول اتریشی را با بازگشت خود در سامراسلم نقش بر آب کند. این سناریو در نهایت می‌تواند به چلنج شدن براک لزنر توسط گونتر برای رویداد Bash in Berlin به میزبانی آلمان منجر شود.

source