پرسپولیس قوی‌ترین تیمی بود که مقابلش بازی کردیم/ حق ما باخت مقابل استقلال نبود/ دوست دارم کادرفنی تیم ملی، من را هم ببیند!

ابوالفضل رزاق پور مدافع چپ شمالی گل گهر در این فصل یکی از بهترین های تیمش بوده و جزو مدافعان کناری برتر در لیگ محسوب می شود. رزاق پور که تا اینجا ۶ پاس گل در لیگ داده، جزو برترین پاسورهای این فصل است. بعد از بازی این هفته گل گهر مقابل استقلال که با پیروزی آبی پوشان پایتخت همراه بود، گفت و گویی با مدافع گل گهر انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

بازی مقابل استقلال چطور بود؟

به نظرم بازی خوبی از طرف هر دو تیم بود. استقلال در کورس قهرمانی بود و نیاز مبرمی به ۳ امتیاز داشت. ما هم با وجود اینکه نتیجه بازی خیلی برایمان در جدول تاثیرگذار نبود، نمایش خوبی داشتیم و بازی خوبی ارائه کردیم. به نظرم ما اصلا مستحق شکست در این بازی نبودیم و حداقل می توانستیم یک امتیاز از استقلال بگیریم.

اگر استقلال را متوقف می کردید، بهترین هدیه برای پرسپولیس بود و این تیم تقریبا قهرمانی اش قطعی می شد. اصلا به این مسائل توجهی داشتید؟

نه، ما برای اعتبار تیم خودمان بازی کردیم. برای ما اصلا فرقی نداشت که کدام تیم قهرمان می شود. ما بازی خودمان را انجام دادیم و تلاش کردیم نتیجه خوبی بگیریم ولی این اتفاق رخ نداد. الان هم هر تیمی که قهرمان شود برای ما فرقی ندارد. امیدوارم هر تیمی که لیاقت دارد و شایسته قهرمان شدن است در نهایت جام را بالای سر ببرد.

تیم شما نیم فصل اول خوبی داشت ولی در نیم فصل دوم و به خصوص در بازی های سال ۱۴۰۳ اصلا خوب نتیجه نگرفت. به نظرت دلیل این اتفاق چه بود؟

شرایط در نیم فصل اول عالی بود و می توانستیم با ادامه همان روند حتی مدعی گرفتن سهمیه باشیم. اشتباهات داوری در چند بازی، بدشانسی و البته در چند مورد اشتباهات خودمان باعث شد تا خوب نتیجه نگیریم. لیگ ک دیگر برای ما تمام شده ولی ما هنوز فرصت قهرمانی در جام حذفی را داریم. امیدوارم در بازی مقابل سپاهان بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و به فینال جام حذفی برسیم.

تو در این فصل هم مقابل استقلال و هم مقابل پرسپولیس بازی کردی. به نظرت کدام تیم در نهایت قهرمان می شود؟

خب الان و با نتایج چند بازی گذشته طبیعتا شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است. پرسپولیس مهره های خیلی خوبی دارد و واقعا تیم خوبی است. پرسپولیس قوی ترین تیمی بود که در این فصل مقابلش بازی کردیم ولی استقلال هم تیم خوبی دارد. در کارهای دفاعی خیلی خوب هستند و آمار هم این موضوع را نشان می دهد. قهرمانی دست استقلال بود و آن ها هفته ها صدرنشین بودند ولی با یک اشتباه حالا شانس دوم قهرمانی محسوب می شوند. در نهایت امیدوارم هر تیمی که بهتر کار می کند و شایسته است،قهرمان شود.

تو خودت یکی از بهترین فصل های فوتبالی ات را پشت سر می گذاری. به تیم ملی هم فکر می کنی؟

قطعا فکر می کنم. آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش است. من همه تلاشم را می کنم تا عملکرد بهتری نسبت به قبل داشته باشم و به تیم ملی دعوت شوم. امیدوارم کادرفنی تیم ملی من را هم ببیند و اگر شایسته دعوت به تیم ملی بودم، من را هم دعوت کنند. به نظر خودم عملکرد خوبی در این فصل داشتم ولی باید به تصمیم کادرفنی تیم ملی هم احترام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اعتراف سرمربی حریف استقلال: سبک بازی پرسپولیس را ترجیح می‌دهم اما دوست دارم نکونام قهرمان شود

source