تودیبو: می‌خواهم در بهترین رقابت‌ها بازی کنم؛ یکسری صحبت‌ها درباره آینده‌ام صورت گرفته است

ژان کلر تودیبو، مدافع فرانسوی نیس، در میان علاقه منچستریونایتد و چلسی، در مورد آینده خود صحبت کرده است.

طرفداری | به گزارش استاندارد، این مدافع میانی در لیست خرید هر دو غول یاد شده لیگ برتر، قبل از پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال قرار دارد.

بر اساس گزارش‌ها، آبی‌ها جهت بازسازی خط دفاعی خود پیش از فصل آینده، با این بازیکن 24 ساله تماس گرفته‌اند. هنوز سه سال از قرارداد تودیبو با نیس باقی مانده است اما منچستریونایتد او را به عنوان جایگزینی در صورت شکست در راه جذب جرد برنتویت از اورتون، در نظر گرفته است.

تاتنهام نیز ژانویه گذشته به تودیبو علاقه نشان داد اما در نهایت رادو دراگوشین را از جنوا به خدمت گرفت؛ البته آن‌ها در تابستان پیش رو نیز به دنبال جذب یک مدافع میانی جدید خواهند بود. 

تودیبو که نقش مهمی در رساندن نیس به رده دوم جدول لیگ یک فرانسه داشت، در حالی که اصرار داشت به دلیل احترام به باشگاه، به طور علنی در مورد آینده خود صحبت نمی‌کند، اما فاش کرد که در پشت صحنه بحث‌هایی انجام شده است.

صادقانه بگویم، به خاطر احترام به هواداران اینجا و همچنین باشگاه، نمی‌خواهم (درباره آینده‌ام) صحبت کنم، اما مطمئناً بحث‌های کوچکی داشتیم. هدف من بازی در بهترین رقابت‌های دنیا و تلاش برای تبدیل شدن به بهترین نسخه خودم است. مسلماً تلاش می‌کنم تا بهترین مدافع ممکن باشم.

source