تقابل جذاب دو هافبک دهه ۷۰ پرسپولیس و طلسم هایی که شکست و نشکست!

این هفته بازی بین دو تیم قدیمی و پرطرفدار شهرستانی در تبریز پشت هیاهوی جدال مدعیان قهرمانی و تیم‌های پایین جدول که برای بقا می‌جنگند، مخفی ماند. تراکتور و ملوان نه داعیه قهرمانی داشتند و نه دغدغه سقوط اما به عنوان دو تیم محبوب و آبروی لیگ، در تمام طول این فصل جایی ثابت در جمع شش تیم برتر بالای جدول داشته و بازی آنها به لحاظ اعتباری بسیار مهم بود.

در این مسابقه ملوان نیمه اول برنده به رختکن رفت. ملوان که با مهدی تارتار بهترین شروع را در این فصل داشت اما در ۶ مسابقه قبلی دو مساوی و چهار شکست آورده بود. تارتار باز هم به بازیکنان جوان میدان داد اما در هفتمین بازی هم نتوانست طلسم ناکامی با قوی سپید را بشکند. او در نیمه مربیان سه گل از تراکتور خورد و ۳-۱ باخت. اما آن طرف روی نیمکت یک هافبک دیگر پرسپولیس در دهه ۷۰ نشسته بود، حمید مطهری که بعد از رفتن خمس جانشین محمد نصرتی به عنوان مربی موقت شده بود. مطهری در چهار بازی قبل از این دیدار دو پیروزی و دو تساوی بدون گل داشت و تیمش هنوز گل نخورده بود.

در دهه ۷۰ حمید مطهری به عنوان هافبک تهاجمی و مهدی تارتار به عنوان هافبک دفاعی پیراهن پرسپولیس را به تن کردند. هر دو سابقه نشستن روی نیمکت این تیم به عنوان مربی را هم دارند. گل محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۱۵ طلسم گل نخوردن تراکتور را هم شکست اما مطهری این بازی را هم برد تا به کارنامه قابل قبول ۱۱ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن برسد. هر دو تیم با این دو مربی در جام حذفی نیز تا یک چهارم نهایی بالا آمدند اما راهی به جمع چهار تیم نیمه نهایی پیدا نکردند.

اینجا ببینید: ویدیو| روایت باورنکردنی محمدرضا آزادی از مربی معروف تراکتور؛ او آلزایمر داشت!

تقابل جذاب دو هافبک دهه ۷۰ پرسپولیس و طلسم هایی که شکست و نشکست!

source