رسانه قبرسی: مهری، مثل ماهی بیرون از آب!


کد خبر : 2025266 |
11 خرداد 1403 ساعت 07:30 |
5.9K بازدید |

2
دیدگاه


وب‌سایت گل قبرس به تشریح شرایط سعید مهری در آپوئل، پس از جدایی ساپینتو پرداخته است.

رسانه قبرسی: مهری، مثل ماهی بیرون از آب!

به گزارش “ورزش سه”، رسانه گل قبرس در یادداشتی به وضعیت مهری پرداخته و نوشته است: انتقال سعید مهری به آپوئل در ژانویه گذشته با انتظارات زیادی همراه بود. هافبک ایرانی برای تقویت این تیم به نیکوزیا کوچ کرد، با این حال سازگاری او با شرایط جدید اصلا موضوع ساده‌ای نبود.

علی‌رغم همکاری قبلی او با مربی سابق آپوئل، ساپینتو، او به طرز باورنکردنی دچار چالش سختی شد تا بتواند جای خود را در ترکیب پیدا کند. مهری با تنها هشت بازی برای آپوئل که 2 دیدار آن به عنوان شروع کننده بود، نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت، توانایی‌هایش را ارائه دهد. به نظر می‌رسد انتقال او از لیگ ایران به مسابقات قبرس دشوارتر از آن چیزی بود که انتظار داشت.

مهری اما بازیکن بی‌کیفیتی نیست. او با 156 بازی در تمامی رقابت‌ها برای تیم‌های ایرانی، از جمله بازی در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین کسب عناوین قهرمانی در لیگ، جام حذفی و سوپرجام، شایستگی خود را ثابت کرده است. علاوه بر این، حضور او در تیم ملی ایران و قهرمانی در جام کافا، اعتبار بیشتری به رزومه او می‌افزاید.

2028387

فصل جدید چالش‌های جدیدی را به همراه دارد. دیوید گایگو، سرمربی جدید آپوئل، این بازیکن 26 ساله را در دوران آماده سازی پیش فصل ارزیابی خواهد کرد. این شانس مهری است تا نشان دهد می‌تواند خواسته‌ها را برآورده کند و شایستگی‌های خود را به سرمربی اسپانیایی ثابت کند یا خیر.

قرارداد مهری با آپوئل تا ماه می 2026 اعتبار دارد و به او فرصت می‌دهد تا خود را تطبیق دهد و پیشرفت کند. با این حال، اگر او نتواند در پیش فصل تاثیرگذار باشد، آینده او در باشگاه نامشخص خواهد بود. چند ماه آینده برای این هافبک ایرانی تعیین کننده خواهد بود که از او خواسته می‌شود ثابت کند که می‌تواند سهم معناداری در ترکیب تیم داشته باشد.

source