گل گهر روی نوار ناکامی/ عذاب استقلال برای تکرار نتیجه همیشگی!

استقلال در هفته بیست و نهم با زحمت بسیار توانست گل گهر را در ورزشگاه آزادی و با حمایت هوادارانش ببرد و سه امتیاز حساس برای بقا در کورس قهرمانی با پرسپولیس را در خانه نگه دارد.

استقلال در دقایق پایانی این مسابقه تحت فشار قرار گرفت، تا حدی که از طرف باشگاه گل گهر رسماً محکوم به وقت کشی برای حفظ نتیجه شد. اتفاقی که در هیچ کجای دنیا تیم دوم جدول و مدعی قهرمانی با فاصله ۲۵ امتیازی نسبت به تیم هشتم جدول نیازی به آن ندارد!

اگر به تاریخچه بازی‌های دو تیم بعد از صعود گل گهر به لیگ برتر نگاه کنیم، هیچ پیروزی در کارنامه تیم سیرجانی به چشم نمی‌خورد. یعنی در شرایط عادی هم گل گهر نیاز به معجزه برای بردن استقلال داشت، چه رسد به اینکه شرایط این تیم حالا عادی نیست!

گل گهر در سال ۱۴۰۳ برای نهمین بار در لیگ برتر مقابل استقلال به میدان رفت و برای پنجمین بار شکست خورد. چهاربازی دیگر این تیم هم مساوی تمام شده است. در حقیقت آخرین برد گل گهر در لیگ برتر به سال ۱۴۰۲ برمی‌گردد، اگرچه در جام حذفی دو برد قاطع ۳-۰ و ۵-۰ داشت و به نیمه نهایی رسید.

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ در سیرجان گل گهر با یک گل صنعت نفت قعرنشین را شکست داد و پس از آن دیگر هرگز رنگ پیروزی در لیگ برتر ندیده است. به کارنامه این تیم بعد این بازی نگاه کنید؛
هفته ۲۱ / سپاهان ۲ – گل گهر صفر
هفته ۲۲ / گل گهر ۰ – پرسپولیس ۱
هفته ۲۳ / هوادار ۱ – گل گهر صفر
هفته ۲۴ / گل گهر ۲ – استقلال خوزستان ۲
هفته ۲۵ / مس ۱ – گل گهر ۱
هفته ۲۶ / گل گهر صفر – شمس آذر صفر
هفته ۲۷ / تراکتور ۲ – گل گهر صفر
هفته ۲۸ / گل گهر ۲ – آلومینیوم ۳
هفته ۲۹ / استقلال ۱ – گل گهر صفر

یعنی از آخرین بازی سال ۱۴۰۲ در ۲۷ اسفند تا آخرین برگزار بازی برگزار شده لیگ برتر تا امروز در هشتم خرداد ۱۴۰۳ گل گهر هرگز طعم پیروزی را نچشیده است و استقلال برای شکست دادن این تیم در خانه خود به زحمت و دردسر افتاد!

بیشتر بخوانید: طرح جالب نویدکیا برای ادامه مسیر مربیگری؛ شما با این تفکر به جایی نمی‌رسید!

source