اخراج ژاوی به ضرر ستاره جنجالی یونایتد شد


کد خبر : 2025518 |
12 خرداد 1403 ساعت 10:44 |
27.4K بازدید |

7
دیدگاه


برنامه میسون گرینوود، ستاره انگلیسی، برای پیوستن به بارسلونا با جدایی ژاوی منتفی شد.

اخراج ژاوی به ضرر ستاره جنجالی یونایتد شد

به گزارش “ورزش سه”، گرینوود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله از منچستریونایتد جدا شد و به ختافه پیوسته عملکرد درخشانش در این تیم توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا را به خود جلب کرد.

در چند ماه اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال پیوستن او به بارسلونا در پنجره تابستانی پیش رو به گوش می‌رسید و حتی گفته شده بود که نمایندگان این باشگاه برای تماشای بازی را از نزدیک راهی ورزشگاه خانگی ختافه شده بودند تا شرایط او را با دقت زیر نظر بگیرند و او در فهرست خرید ژاوی قرار داشت.

2026946

اما حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که جدایی ژاوی از بارسلونا باعث شده است که برنامه‌های این بازیکن برای حضور در این تیم بر هم بخورد و حالا احتمال این که او همچنان در به حضورش در فوتبال اسپانیا در فصل آینده هم ادامه دهد بسیار کم است.

یکی دیگر از مشتریان جدی گرینوود که در چند ماه اخیرش نامش بارها در کنار نام این بازیکن مطرح شده یوونتوس است و سان هم تاکید دارد که حالا این باشگاه ایتالیایی بیشترین شانس را برای به خدمت گرفتن او دارد و شاید باید منتظر دیدن او با پیراهن بیانکونری در فصل آينده باشیم.

source