چرخش ۱۸۰ درجه‌ای دایچی کامادا به سوی کریستال پالاس؛ مدیر لاتزیو: او می‌خواست از ما اخاذی کند

کریستال پالاس در آستانه توافق برای جذب دایچی کامادا، هافبک لاتزیو به عنوان بازیکن آزاد در ماه آینده است.

طرفداری | به گزارش استاندارد، پس از آن که مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با بیانکوچلستی به دلیل اختلاف نظر بر سر بند آزادسازی پیشنهادی به بن بست رسید، پالاس اکنون در موقعیتی ایده‌آل برای جذب این بازیکن 27 ساله قرار دارد. مذاکرات در مورد دستمزد جدید در لاتزیو به خوبی پیش رفت، اما کامادا حاضر به قبول بند آزادسازی 17 میلیون پوندی پیشنهادی باشگاه سری آیی نبود.

اولیور گلاسنر، سرمربی پالاس، پیش از این در آینتراخت فرانکفورت مربی کامادا بود و در جلب توجه داگی فریمن، مدیر ورزشی و تیم استعدادیابی پالاس به امکان جذب این هافبک هجومی به صورت رایگان، نقش کلیدی ایفا کرده است.

در همین حال، آنجلو فابیانی، مدیر ورزشی باشگاه لاتزیو، با انتقاد از رفتار کامادا و نمایندگانش گفته است:

سال گذشته به دنبال بازیکنی با ویژگی‌های لوئیس آلبرتو بودیم، چرا که او در اردوی تمرینی حاضر نشده بود و خواهان بازنگری در قرارداد سالانه خود در تاریخ 30 می بود؛ از این رو سراغ کامادا رفتیم. دیروز (30 می)، زمان تمدید قرارداد به پایان رسید و آن‌ها (نمایندگان کامادا) از ما خواستند که دوباره همان شرایط را پیشنهاد دهیم، ولی ما با بی‌احترامی بزرگی روبرو شدیم.

مدیر ورزشی لاتزیو افزود:

من اجازه نمی‌دهم کسی از من باج بگیرد، بنابراین با آرامش گفتم که علاقه‌ای به بحث در مورد این «اخاذی» ندارم. این آقایان، مدیران برنامه و بازیکنان فوتبال باید بدانند که هر کس به لاتزیو می‌آید باید پروژه باشگاه را با جان و دل بپذیرد و لاتزیو را دوست داشته باشد.

خبر مرتبط:

دایچی کامادا در آستانه تمدید قرارداد با لاتزیو

source