مهار صد درصدی ضربات پنالتی:/ یک رکورد خاص دیگر برای حسین حسینی!


کد خبر : 2025950 |
14 خرداد 1403 ساعت 02:26 |
4.4K بازدید |

12
دیدگاه

مهار صد درصدی ضربات پنالتی:


حسین حسینی صد درصد از پنالتی‌هایی که به سمت دروازه‌اش زده شد را مهار کرد.

یک رکورد خاص دیگر برای حسین حسینی!

به گزارش “ورزش سه”، سیدحسین حسینی در لیگ بیست و سوم با 18 کلین‌شیت همراه با حسین پورحمیدی بهترین گلر‌های فصل بودند و بالاترین میزان کلین‌شیت را به خودشان اختصاص دادند، اما در این بین حسینی یک رکورد جالب دیگر هم در اختیار دارد.

استقلال در طول فصل 2 ضربه پنالتی تقدیم تیم حریف کرده است که حسینی هر دو ضربه را مهار کرده است تا آمار جالب توجه‌ای داشته باشد، البته دومین مهار پنالتی سیدحسین در ریباند به گل تبدیل شد اما ضربه پنالتی در مرحله اول مهار شد.

اولین مهار پنالتی سیدحسین حسینی به بازی با ملوان باز می‌گردد که او در دقیقه 7 مسابقه در هفته دوم لیگ برتر استقلال را در مسابقه نگه داشت تا آبی‌پوشان در ادامه با تک گل محمدحسین مرادمند به سه امتیاز مسابقه برسند.

دومین ضربه پنالتی در بازی با سپاهان اتفاق افتاد، او با تشخیص درست مسیر ضربه رضا اسدی که یکی از بهترین‌ پنالتی‌زن‌های فوتبال ایران است توانست در مرحله اول توپ را مهار کند در برگشت این ضربه اسدی زودتر از مدافعان استقلال دروازه خالی را باز کرد.

حسینی با رکورد 100% مهار ضربات پنالتی، 18 کلین‌شیت و قدرت رهبری که در مسیر نایب قهرمانی استقلال داشت یکی از بازیکنان کلیدی و موفق لیگ بیست و سوم بود و در قامت یک ستاره درون دروازه استقلال ایفای نقش کرد.

source