جام مبارک پرسپولیس ولی حقوق داوران را بالا ببرید تا وسوسه نشوند!/ امیدوارم این اتفاقات تمام شود و روح فوتبال برگردد

تیم پرسپولیس در لیگ برتر در حالی به قهرمانی رسید که تک گل پیروزی بخش این تیم را گولسیانی در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رساند و همین موضوع با انتقادهای بسیاری ازسوی استقلالی‌ها همراه شده و اکنون مهدی پاشازاده پیشکسوت باشگاه استقلال نیز به اشتباهات داوری‌ در فصل گذشته واکنش نشان داده است.

گزیده صحبت‌های پاشازاده با ورزش سه درباره شرایط باشگاه استقلال و مسائل داوری فصل گذشته را در زیر بخوانید:

  • {نایب قهرمانی استقلال} اگر از اول فصل به هرکسی می‌گفتند استقلال دوم خواهد شد، حتی به مسئولان باشگاه کسی باورش نمی‌شد، چون این تیم برای داخل کورس بودن بسته نشده بود. ما که صدرنشین بودیم هیچ اتفاق خوبی برایمان نیفتاد و حتی دو بازیکن کلیدی تیم مهدی‌پور و کوین یامگا هم از دسترس کادرفنی خارج شدند و رقبای استقلال تمامشان تقویت شدند، به جزئیاتش داخل نمی‌شوم و همه می‌دانند، بازیکنان جنگیدند، کادرفنی جنگید و نایب قهرمان شدند.
  • {شرایط داوری در فوتبال ایران} اتفاقات داوری خیلی لوث شده است، این اتفاق بازی آخر می‌توانست نباشد یا حتی به ضرر تیم رقیب باشد اما همان اتفاق همیشگی تکرار شد!
  • {پیشنهاد به برای حل مشکلات داوری} دو راه حل وجود دارد، دستمزد داوران را باید افزایش دهند تا اگر پیشنهاد وسوسه‌انگیز هم داده شد توان رد کردن آن را داشته باشند. راه حل دوم استفاده VAR است که در تمام دنیا وجود دارد. این دو موضوع اصل ماجرا است که می‌تواند نشاط و انصاف را به فوتبال برگرداند. مبارک پرسپولیس باشد قهرمان شد ولی کلیت موضوع به این شکل است اگر به همین شکل پیش برود از فوتبال زده می‌شوند. امیدوارم که اتفاقات این چنینی تمام شود و روح فوتبال برگردد. امیدوارم اتفاقات خوبی در فوتبال رقم بخورد، امیدوارم که حقوق داورها را بالا ببرید، بالا ببرید، بالا ببرید!
  • {نقل و انتقالات استقلال} استقلال باید خیلی زود به نقل و انتقالات وارد شود. جواد نکونام قرارداد دارد و این تیم با تقویت کردن می‌تواند نتیجه بگیرد. مدیریت باشگاه این مسئولیت را می‌توانند داشته باشند که تغیرات ایجاد کنند اما باید پاسخگو باشند، این تغییر اگر بخواد صورت بگیرد باید خیلی فوق‌العاده باشد، تغییر همیشه مثبت نیست. این تیم در خط هافبک و حمله نیاز دارد تا تقویت شود البته کادرفنی بهتر از من می‌داند که چه نیازهایی دارد.
  • {احتمال گزینه خارجی روی نیمکت استقلال} گزینه خارجی اگر بخواهد مطرح شود باید برنامه‌ریزی مشخص و بزرگی داشته باشد، ما همیشه این مشکل را داشتیم و آنقدر وقت گذشته که نقل و انتقالات را از دست داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: هفته سرنوشت‌ساز در انتظار استقلال/ مخالفان و موافقان جواد نکونام به صف شدند

source