پیام تارتار: خداحافظی بدون خداحافظی!


کد خبر : 2026468 |
15 خرداد 1403 ساعت 19:38 |
33K بازدید |

28
دیدگاه


مهدی تارتار با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران ملوان قدردانی کرد.

پیام تارتار: خداحافظی بدون خداحافظی!

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملوان این فصل با قرارگیری در رتبه ششم به بهترین جایگاه خود در ادوار لیگ برتر رسید و موفق شد روزهای خوبی را با هدایت مهدی تارتار پشت سر بگذارد.

سرمربی این تیم که قراردادش با ملوان به پایان رسیده، در میان درخواست هواداران برای تمدید قرارداد پستی را منتشر کرده که به زعم طرفداران ملوان خداحافظی او از این تیم است.

تارتار در این پست از تلاش بازیکنان و حمایت هواداران تشکر کرده و نوشته که در این یک سال زندگی در انزلی به قدری جذاب بوده که آن را به همه فوتبالیست‌ها و مربیان پیشنهاد می‌دهد.

2007981

🔵پست مهدی تارتار را بخوانید:

این روزها پیام‌های پرمهر شما را میخوانم و به یاد می‌آورم چه روزهای خوبی را در طول فصل گذراندیم. لطف و محبت بی دریغ، از اولین روز ورود به انزلی نصیبم شد و تا پایان آخرین بازی در استادیوم زنده‌یاد سیروس قایقران، همراهم بود.

دوست دارم یک بار دیگر از همه شما هواداران ملوان، قدردانی کنم. زندگی یکساله من در انزلی، تجربه منحصربفرد زندگی در یک فوتبال شهر بود که هرگز تجربه نکرده بودم. به همه مربیان و بازیکنان توصیه می‌کنم اگر فرصتی به آنها دست داد، بدون یک لحظه تردید به اینجا بیایند و از زندگی و فوتبال لذت ببرند.

در پایان فصل دوست دارم از تمام پیشکسوتان باشگاه ملوان و فوتبال انزلی هم تشکر کنم.  همیشه حمایت آنها را پشت خودم و بازیکنانم احساس کردم و همیشه از توصیه‌ها و رهنمودهایشان استفاده کردم. امیدوارم همیشه سلامت و سرزنده باشید و دوستی ما حتما ادامه خواهد داشت.

همچنین از مهندس فهمیده و آقای دکتر دنیا مالی و همه مسئولین شهرستان انزلی بابت زحماتشان متشکرم. در این روزهای سخت، آنها به داد فوتبال انزلی رسیدند و به خوشحالی مردم و هواداران کمک کردند.

در پایان شکی نیست که اگر موفقیتی به دست آمد برای همکارانم در کادرفنی و بازیکنان است و اگر شکستی بود، مسئولیتش با بنده است. از همه همکارانم در کادرفنی بابت زحمات شبانه‌روزی‌شان متشکرم و  به بازیکنان بابت این یک فصل تلاش بی پایان خسته نباشید میگویم و برای انها آرزوی موفقیت دارم.

۱۵/۳/۱۴۰۳ – دوستدار مردم انزلی، مهدی تارتار

source