پی‌اس‌جی به جمع مشتریان ستاره سیتی اضافه شد


کد خبر : 2026791 |
17 خرداد 1403 ساعت 09:55 |
24.3K بازدید |

12
دیدگاه


باشگاه پاری سن ژرمن علاقه زیادی به جذب خولین آلوارز، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی، دارد.

پی‌اس‌جی به جمع مشتریان ستاره سیتی اضافه شد

به گزارش “ورزش سه”، آلوارز که ستاره درخشان تیم ملی آرژانتین است و در کنار بازیکنانی مانند لیونل مسی موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به دست آورد در منچسترسیتی به بازیکن ذخیره ارلینگ هالند در خط حمله این تیم تبدیل شده است. 

در چند روز گذشته شایعاتی درباره احتمال جدایی این بازیکن در سیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش رسیده است و گفته شده بود که اتلتیکو مادرید علاقه بسیار زیادی به جذب او دارد و آماده است تا مذاکرات را به صورت جدی با نمایندگان این بازیکن و همچنین باشگاه سیتی آغاز کند.

1985496

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، ضمن تایید علاقه اتلتیکو و دیه‌گو سیمئونه به این ستاره جوان، مدعی شده است که پاری سن ژرمن هم آماده است تا با مشتریان او در این پنجره تابستانی رقابت کند و به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه هم به دقت شرایط او را زیر نظر دارند. 

هنوز هیچ باشگاهی مذاکرات برای به خدمت گرفتن آلوز را به صورت رسمی آغاز نکرده اما گفته می‌شود که حتی چند باشگاه لیگ برتری هم مایل هستند که او را برای فصل آینده در اختیار داشته باشند و احتمال می‌رود که رقابت جدی برای به خدمت گرفتن او شکل بگیرد. این در حالی است که مدیران سیتی تمایل دارند آلوارز را در این تیم حفظ کنند و قصد دارند جلساتی را با نمایندگان او در این زمینه برگزار کنند.

source