پیام واضح کارلتو: خیالتان راحت، امباپه مشکل ما نمی‌شود


کد خبر : 2027059 |
18 خرداد 1403 ساعت 14:40 |
4.9K بازدید |

9
دیدگاه


مدیران رئال مادرید اطمینان دارند که کارلو آنچلوتی به بهترین شکل ممکن از کیلیان امباپه استفاده می‌کند.

پیام واضح کارلتو: خیالتان راحت، امباپه مشکل ما نمی‌شود

به گزارش “ورزش سه”، پس از رسمی شدن خبر پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید، جلساتی در والدبباس با حضور کارلو آنچلوتی و مدیران باشگاه برگزار شد.

در این جلسات، در مورد قرار گرفتن امباپه در ترکیب رئال و احتمال به وجود مشکلاتی با ورود او صحبت شده و کارلو آنچلوتی یک پیام واضح به مدیران داده است: «بازیکنی که در هر بازی یک گل می‌زند چگونه مشکل‌ساز می‌شود؟»

با این شرایط به‌نظر می‌رسد نگرانی‌هایی که در مورد حضور امباپه در رئال به وجود آمده بود، حداقل در بین مدیران رفع شده است. با این حال همچنان کارشناسان و برخی هواداران در نظراتی جسورانه معتقدند ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید.

2031183

پرز و خوزه آنخل سانچز، مدیران باشگاه،‌ کاملا آرام هستند و می‌دانند که در رأس ترکیب رئال، کارلو آنچلوتی حضور دارد که می‌تواند بهترین نتیجه را از بازیکنانی مانند کیلیان امباپه کسب کند.

آنچلوتی نقشی در مذاکرات جذب امباپه نداشته است اما از به خدمت گرفتن بازیکنی که به بردن بازی‌ها کمک زیادی می‌کند، استقبال کرده و کاملا آماده ورود امباپه به ترکیب تیمش است.

این مربی ایتالیایی و تیمش در حال کار بر روی فصل آینده و بررسی بهترین پست برای امباپه هستند. آنها فصل گذشته همین کار را با جود بلینگام کردند و از کارهایشان جواب گرفتند. حالا نوبت امباپه است.

source