یورو 2024 آخرین تورنمنت ملی مانوئل نویر خواهد بود؟

طرفداری | از جام جهانی 2018 که مانوئل نویر پس از یک دوره مصدومیت طولانی مدت درون دروازه تیم ملی آلمان قرار گرفت و عملکرد ضعیفی داشت، همواره بحث‌های زیادی درباره اینکه آیا وقت آن فرا نرسیده مارک آندره تراشتگن گلر شماره 1 مانشافت شود، وجود داشته است.

اکنون نیز در آستانه یورو 2024 که قرار است به میزبانی آلمان برگزار شود، مانوئل نویر باز هم پس از یک مصدومیت طولانی مدت و البته با شرایطی بهتر نسبت به سال 2018، قرار است دروازه‌بان اول تیم ملی آلمان باشد.  بیش‌تر بخوانید: سکوت تراشتگن شکست: دوست ندارم دروازه بان دوم باشم

حال به گزارش توبی آلتشفل از بیلد؛ از اطراف تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ صداهایی به گوش می‌رسد که انتظار می‌رود یورو 2024 در تابستان امسال، آخرین تورنمنت مانوئل نویر در مانشافت باشد. بنابراین مارک آندره تراشتگن جایگزین این گلر 38 ساله خواهد شد و اگر همه چیز برایش خوب پیش برود، او در جام جهانی 2026 دروازه‌بان اول تیم ملی آلمان خواهد بود.

گفتنی است از سوی دیگر، قرارداد مانوئل نویر با بایرن مونیخ نیز تا سال 2025 اعتبار دارد و از فصل آینده، او وارد آخرین سال آن خواهد شد. بنابراین باید دید آیا قرارداد نویر با بایرن نیز  دوباره تمدید می‌شود یا فصل آینده، آخرین فصل حضور او در این باشگاه خواهد بود.

source