پارتی ادامه دارد؛ واردی ۳۷ ساله پس از تمدید قرارداد با لستر سیتی: سن فقط یک عدد است

جیمی واردی، مهاجم باتجربه لستر سیتی، قرارداد خود را با این باشگاه تا ژوئن ۲۰۲۵ تمدید کرد تا برای یک فصل دیگر در لیگ برتر به میدان برود. این خبر روز جمعه توسط باشگاه لستر که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است، اعلام شد.

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، واردی فصل گذشته در تمامی رقابت‌ها ۲۰ گل به ثمر رساند که شامل ۱۸ گل در مسابقات چمپیونشیپ می‌شود. لستر با درخشش واردی و کسب عنوان قهرمانی چمپیونشیپ، به طور مستقیم جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

این بازیکن ۳۷ ساله که در فصل ۱۶-۲۰۱۵ قهرمان لیگ برتر شده بود و در فصل ۲۰-۲۰۱۹ نیز کفش طلای آقای گلی لیگ برتر را کسب کرد، همچنان نشانه‌ای از افت نشان نمی‌دهد و مشتاق است تا به آمار ۱۹۰ گل خود برای این باشگاه بیافزاید.

واردی در این باره گفت:

از اینکه توانستم فصل گذشته به چنین آماری دست پیدا کنم، بسیار خوشحالم، اما این پایان کار نیست و هنوز کارهای بیشتری می‌توانم انجام دهم. من از خودم به خوبی مراقبت می‌کنم. همیشه گفته‌ام که سن فقط یک عدد است. پاهایم هنوز حس خوبی دارند و به همین دلیل تا زمانی که پاهایم به من بگویند «تمام شد؛ بازی تمام است» به کار خود ادامه خواهم داد. روزی این اتفاق خواهد افتاد، اما اکنون آن زمان نیست. ما با جدیت منتظر حضور دوباره در لیگ برتر هستیم تا ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. بدون شک، لیگ برتر بهترین لیگ جهان است. این همان جایی است که می‌خواهم در آن فوتبال بازی کنم.

واردی سابقه بازی برای تیم ملی انگلیس را نیز دارد و در ۲۶ بازی ملی موفق به زدن ۷ گل شده است. با این حال، او در سال ۲۰۱۸ پس از این‌که در جام جهانی به طور محدود به میدان رفت، از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید:

به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!

source