فرانسه در فینال آلمان را می‌برد/ کرگر پیش‌بینی کرد: انگلیس قهرمان یورو نمی‌شود


کد خبر : 2027378 |
20 خرداد 1403 ساعت 05:40 |
7.3K بازدید |

7
دیدگاه

فرانسه در فینال آلمان را می‌برد


جیمی کرگر معتقد است انگلیس در یورو ۲۰۲۴ هم به قهرمانی نمی‌رسد.

کرگر پیش‌بینی کرد: انگلیس قهرمان یورو نمی‌شود

به گزارش “ورزش سه”، جیمی کرگر، کارشناس شبکه اسکای که تمام پیش‌بینی‌هایش برای دور حذفی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ اشتباه از آب درآمد، حالا بازی‌های یورو را پیش‌بینی کرده است. یورو ۲۰۲۴ از جمعه پیش رو آغاز می‌شود و ۲۴ تیم برای قهرمانی می‌جنگند.

علیرغم شکست ۱-۰ در بازی مقابل ایسلند، با این حال کرگر معتقد است آنها تا مراحل پایانی این تورنمنت پیش می‌روند اما به قهرمانی نمی‌رسند.

او پیش‌بینی کرد که انگلیس در یورو ۲۰۲۴ با شکست مقابل فرانسه در مرحله نیمه‌نهایی حذف خواهد شد. به گفته کرگر، تجربه بیشتر فرانسه و عمق تیم‌شان می‌تواند دلیل برتری آنها باشد.

2031348

او گفت: «به‌نظر من بهترین تیم انگلیس با بهترین فرانسه فاصله زیادی دارد و آنها تیم بهتری دارند. آیا می‌توانید تصور کنید که انگلیس جود بلینگام یا هری کین را از دست بدهد؟ نه. آنها بدون چند بازیکن کلیدی بسیار ضعیف می‌شوند اما فرانسه برای هر بازیکن جایگزین فوق‌العاده‌ای دارد.

یکی از نگرانی‌های من برای انگلیس، رویارویی با خط حمله فرانسه، یعنی امباپه و گریزمان، دو تا از بهترین‌های جهان است، مطمئن نیستم که مدافعانی داشته باشیم که بتوانند آنها را متوقف کنند.»

کرگر معتقد است که آلمان میزبان در نیمه‌نهایی دیگر بر پرتغال غلبه خواهد کرد و حریف فرانسه در فینال می‌شود.

او برای فینال هم فرانسه را تیم برتر می‌داند. او گفت: «من در اینجا هم فرانسه را بهتر می‌دانم. آلمان به فینال می‌رسد چون تیم میزبان است اما فرانسه واقعا قدرتمند است و می‌تواند جام را به بالای سر ببرد.»

2030739

source