نیازمند: بازی راحتی برای تیم ملی وجود ندارد/ برای برد به مصاف ازبکستان می‌رویم

 پیام نیازمند در حاشیه تمرین تیم ملی پیش از بازی با ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: سفری طولانی به هنگ‌کنگ داشتیم و با توجه به اینکه آخر فصل هم است، سعی می‌کنیم خود را در اوج آمادگی نگه داریم و اینکه بتوانیم در بازی حساس با ازبکستان بتوانیم برنده از زمین خارج شویم.

دروازه‌بان تیم ملی در پاسخ به اینکه چون صعود تیم ملی به همراه ازبکستان قطعی شده و این شائبه وجود دارد که بازی راحتی خواهیم داشت، گفت: بازی راحتی برای تیم ملی وجود ندارد. می‌دانیم چقدر همه بازی‌ها ارزشمند است، هم برای تک تک بازیکنان و هم برای مردم. در تمامی بازی‌ها برای برد به بازی می‌رویم و می‌دانیم تیم ملی ازبکستان در این چند ساله چقدر پیشرفت داشته‌اند و برای برد به زمین می‌رویم.

نیازمند در پاسخ به اینکه از عملکردش در بازی با هنگ‌کنگ راضی است، اظهار داشت: من هر موقع بازی به من رسیده سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم. برای تیم ملی به زمین رفتن، افتخار است و من همیشه هدفم این است که بهترین عملکردم را به نمایش گذارم. البته شرایط هر بازی متفاوت است و تمام تلاشم این است که دروازه‌ را بسته نگه داریم. هیچ کس دوست ندارد که گل بخورد.

وی در رابطه با خط دفاعی تیم ملی در بازی با هنگ‌کنگ اظهار داشت: تغییرات با توجه به تصمیمات کادر فنی انجام می شود. بازیکنان جوانی به تیم اضافه شده‌اند و دارند کسب تجربه می‌کنند و بازیکنان قدیمی سعی دارند که با شرایط تیم ملی وفق پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی: ماندم تا نگویند پولکی است/ از کیروش انتقاد نمی‌کردند چون چشم‌آبی بود/ بچه خوبی هستم؛ بگویند برو می‌روم!

source