آینده متعلق به شماست، جدی بگیرید؛/ محمد جواد و آرزوهای بزرگش


کد خبر : 2037580 |
21 خرداد 1403 ساعت 06:51 |
32.1K بازدید |

18
دیدگاه

آینده متعلق به شماست، جدی بگیرید؛


محمد جواد حسین‌نژاد یکی از آن بازیکنان جوان نسل جدید تیم ملی است که امیدواری زیادی برای آینده او وجود دارد.

محمد جواد و آرزوهای بزرگش

به گزارش “ورزش‌ سه”، یکی از بازی‌های فراموش نشدنی لیگ برتر در دوره بیست و سوم در همان هفته دوم و در اصفهان اتفاق افتاد. در ورزشگاه فولادشهر؛ جایی که مصدومیت محمد کریمی در افتتاحیه لیگ برتر مقابل تراکتور سبب شد تا ژوزه مورایس به محمد جواد حسین‌نژاد بازیکن جوان و ۲۰ ساله تیمش بازی بدهد که فیلم‌ کوتاهی از تکنیک او در اردوی پیش فصل سپاهان در ترکیه منتشر شده بود و نگاه‌ها را به خود جلب کرد. 

حسین‌نژاد که به احتمال فراوان مدت‌ها دنبال چنین فرصت درخشانی می‌گشت، از همان بازی نهایت استفاده را برد و با تکنیک بالا و حرکات مثال‌زدنی خود چشم علاقه‌مندان به فوتبال را خیره کرد.

2031947

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر اما مشکلات و حواشی سپاهان و شناخته‌شده‌تر شدن حسین‌نژاد سبب شد که این بازیکن نتواند آنطور که نگاه‌ها را در نمایش اول خود جلب کرده بود به مسیر رو به رشدش ادامه دهد. البته این بازیکن که حالا ۲۰ ساله شده در لحظاتی از مسابقات لیگ بیست و سوم آنچنان رخشان در زمین ظاهر می‌شد که حالا همه به این باور رسیدن که او می‌تواند یکی از ستاره‌های درخشان آینده فوتبال ایران باشد.

این مسیر تازه برای محمدجواد حسین‌نژاد و بازیکنانی نظیر او شروع شده و آنها سردمداران نسلی هستند که قرار است شاکله جدیدی برای تیم ملی فوتبال ایران تورنمنت‌های پیش رو از قبیل جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ و جام جهانی ۲۰۳۰ تشکیل بدهند.

 پس تمام نگاه‌ها همچنان به آنهاست و امیدواریم وقتی به سال‌های پایانی فوتبالی‌شان نزدیک می‌شوند نگران پیدا شدن بازیکنان جوان و با پتانسیل برای جانشینی‌ها آنها پس از موفقیت‌های تاریخی باشیم.

source