پایان کار ستاره فرانسوی بارسا: جدایی قطعی است


کد خبر : 2048186 |
23 خرداد 1403 ساعت 13:55 |
26.1K بازدید |

11
دیدگاه


کلمنت لنگله، ستاره فرانسوی، قطعا در این تابستان از بارسلونا جدا خواهد شد.

پایان کار ستاره فرانسوی بارسا: جدایی قطعی است

به گزارش “ورزش سه”، لنگله پس از درخشش در ترکیب سویا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۸ راهی بارسلونا شد و امیدوار بود که بتواند عملکرد خوبی که پیش از در رقابت‌های لالیگا به نمایش گذاشته بود را در این تیم هم تکرار کند، اما شرایط به شکل متفاوتی برای او پیش رفت.

این بازیکن نتوانست انتظارات هواداران و مدیران بارسا را برآورده کند و در نهایت در پنجره تابستانی سال ۲۰۲۲ با قراردادی قرضی و یک ساله این باشگاه را ترک کرد و راهی تاتنهام شد اما حضورش در این تیم هم دوام نیاورد و سال گذشته تصمیم گرفت که بار دیگر به صورت قرضی به استون ویلا ملحق شود.

1924570

حالا این مدافع فرانسوی بار دیگر در اختیار بارسلونا قرار دارد اما آنها تصمیمی به ادامه این همکاری ندارند و روزنامه اسپورت خبر داده است که جدایی او از این باشگاه در تابستان امسال قطعی است، اما بارسا ممکن است با مشکلاتی در راستای فروش او مواجه شود. 

دستمزد بالایی که لنگله در قراردادش دارد باعث شده است که کار برای انتخاب یک مشتری مناسب برای او دشوار شود اما این احتمال وجود دارد که باشگاه‌های عربستانی پیشنهادی را برای به خدمت گرفتنش ارسال کنند که بهترین انتخاب ممکن برای بارسا خواهد بود اما هنوز هیچ چیز نهایی نیست.

source