شوخی امباپه با مدافع فرانسه: تو هرگز ستاره نمی‌شوی!


کد خبر : 2048384 |
24 خرداد 1403 ساعت 14:32 |
27.4K بازدید |

7
دیدگاه


کیلیان امباپه، کاپیتان تیم ملی فرانسه، می‌گوید رابطه‌ای صمیمی با ویلیام سالیبا دارد و مانند برادر بزرگتر برای او آرزوی موفقیت دارد.

شوخی امباپه با مدافع فرانسه: تو هرگز ستاره نمی‌شوی!

به گزارش “ورزش سه”، کیلیان امباپه و ویلیام سالیبا مدت زیادی است که یکدیگر را می‌شناسند. این دو در بوندی پاریس با هم در یک مدرسه تحصیل می‌کردند و درحالی‌که مسیر حرفه‌ای آن‌ها در فوتبال متفاوت بوده، آن‌ها در تیم ملی کنار یکدیگر هستند.

امباپه در مصاحبه با Ouest-France درباره رابطه خود با مدافع فعلی آرسنال صحبت کرده است: “من او را از زمانی که خیلی کوچک بودیم، می‌شناختم. ما در بوندی در یک دبستان درس می‌خواندیم. در تعطیلات با هم فوتبال بازی می‌کردیم، با اینکه در یک مقطع تحصیلی نبودیم، اما او از ما خواست که با ما بازی کند. اجازه دادیم چون او هیکل بزرگی داشت! سپس پدرم او را در آس بوندی تمرین داد. من سه سال از او بزرگتر هستم، بنابراین دیدم او خیلی خوب پیشرفت کرده است. دیدن او در تیم ملی، رفتن از بوندی به تیم ملی فرانسه، واقعاً خوشحالم کرد. سعی کردم او را در سریع‌ترین زمان ممکن در گروه هماهنگ کنم.”

درحالی‌که هر دو بازیکن فوتبال خود را در بوندی آغاز کردند، امباپه در سنین پایین به آاس موناکو رفت و سالیبا هم به آ‌اس سن‌اتین رفت. با این حال، سالیبا در لیگ فرانسه نماند و به سرعت راهی آرسنال شد.  

2043140

امباپه معتقد است که سالیبا می‌تواند خیلی پیشرفت کند: “او در این فصل به بازیکنی بسیار مهم برای آرسنال تبدیل شده و در میان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر قرار دارد. او در تیم ملی هم می‌تواند بیشتر بازی کند، اکنون به او بستگی دارد که جایگاه خودش را پیدا کند. از نظر من، او تمام ویژگی‌ها را دارد که به مرور زمان در ترکیب اصلی فرانسه قرار بگیرد. من مثل یک برادر بزرگتر باافتخار به مسیری که او طی کرده نگاه می‌کنم. هیچ تابویی بین ما نیست و همدیگر را اذیت می‌کنیم. به عنوان مثال، من اغلب به او می‌گویم که می‌خواهد ستاره محله بوندی شود، اما هرگز این اتفاق نمی‌افتد!”

امباپه همچنین درباره فرلاند مندی گفت: “او بازیکن بسیار استواری است. اینکه او در این سال‌ها در ترکیب اصلی رئال حضور داشته به خوبی این را تایید می‌کند. ما هنوز همدیگر را خیلی خوب نمی‌شناسیم، اما به زودی می‌توانیم این کار را انجام دهیم، هم در تیم ملی فرانسه و هم با رئال مادرید.”

source