ماجرای سند پخش‌شده درباره توافق استقلال با اورونوف/ نکونام نخواست یا سند جعلی است؟ +عکس

ماجرای استقلالی‌نشدن اورونوف پس از درخشش این بازیکن در ترکیب پرسپولیس به یکی از حسرت‌های هوادارن استقلال تبدیل شده است چرا که این ستاره ازبکستانی کاملا با باشگاه استقلال به توافق رسیده بود اما این وینگر درنهایت با مخالفت نکونام به پرسپولیس پیوست.

اوستون اورونوف که در لیست نکونام برای نقل و انتقالات زمستانی قرار داشت، در واپسین دقایق به پرسپولیس هایجک شد تا موضوع سوژه انتقاد هواداران استقلال از سرمربی این تیم شود. بعدها این فرصت ازدست‌رفته به سوژه اصلی مصاحبه‌های نکونام و علی خطیر علیه یکدیگر تبدیل شد و هرکدام بارها تقصیر را بر گردن دیگری انداختند.

اما حالا تصویری درحال انتشار و فراگیرشدن است که گفته می‌شود سند توافق نهایی باشگاه استقلال با اورونوف در ۱۶ بهمن سال گذشته است و نشان می‌دهد مخالفت جواد نکونام باعث شده این بازیکن روز بعد راهی پرسپولیس شود.

سند قرارداد اورونوف با استقلال

در واکنش به سند ادعایی فوق، فرهیختگان به نقل از یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نوشت: این سند جعلی است و اصلا چنین سندی در باشگاه وجود ندارد. او در ادامه تاکید کرده اساسا اگر مدیرعامل وقت قراردادی را امضا کرده بود که آن بازیکن نمی‌توانست به تیم دیگری برود!

این عضو هیئت مدیره استقلال که فرهیختگان نام آن را ذکر نکرده است، تصویر منتشره را گاف جعل‌کنندگان دانست و پرسید چطور ممکن است قراردادی را مدیر تیم امضا کند ولی نه تاریخ داشته باشد نه شماره!

از آن‌جایی که منبع منتشرکننده این سند جعلی ارتباطات مشکوکی دارد، هنوز معلوم نیست امضای مدیر سابق استقلال چگونه روی نامه‌ای با سربرگ باشگاه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: عکس| حمله دوباره امیرحسن صادقی به وریا غفوری/ باید حرمت نکونام را حفظ کنی!

source