اسپالتی: ما غول هستیم و از هیچ تیمی نمی‌ترسیم


کد خبر : 2048583 |
25 خرداد 1403 ساعت 17:38 |
9.9K بازدید |

25
دیدگاه


لوچانو اسپالتی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آلبانی، از وضعیت آتزوری صحبت کرد.

اسپالتی: ما غول هستیم و از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی ایتالیا فردا در اولین بازی در دور گروهی یورو ۲۰۲۴، به مصاف آلبانی می‌رود. آنها به‌عنوان قهرمان دوره قبلی، کار بسیار دشواری برای حفظ این عنوان دارند اما اسپالتی در کنفرانس خبری پیش از بازی با تمجید از تیمش، تاکید کرد که آنها از هیچ تیمی نمی‌ترسند.

احساس‌تان پیش از بازی؟
از نظر شخصی، احساسات زیادی وجود دارند. اما با گذشت ساعت‌ها بیشتر به احساس شادی تبدیل شده تا تنش و استرس. این یک احساس فوق‌العاده است زیرا بله، اینجا مکان فوق‌العاده‌ای برای انجام یک مسابقه عالی است.

بازی با آلمانی؟
بازی سختی است. موافقم که اسلیوینیو کار بزرگی در ساختن این تیم انجام داده است و ما در مقابل بازیکنانی می‌ایستیم که کیفیت بالایی دارند و سبک فوتبال ما را به خوبی می‌شناسند، آنها آن را در لیگ ما نشان داده‌اند. بازی سختی خواهد بود.

2043498

پیامت به هواداران برای این یورو؟
باید گفت که ما در حال زندگی رویای هر ایتالیایی‌ای هستیم که در کودکی با توپ زیر بغل خانه را ترک کرده و اواخر عصر با چهره‌ای خسته، عرق کرده و با زانوهای زخمی به خانه بازگشته است. ما قهرمان هستیم، غول‌ها، یعنی لباس تیمی را می‌پوشیم که تحت فشار این مسابقات قرار نمی‌گیرد. غول‌ها و قهرمانان از فوتبال بازی کردن در مقابل هیچی تیمی نمی‌ترسند.

غیبت آچربی در خط دفاع؟
او کسی است که تجربه زیادی دارد اما باستونی هم می‌تواند یک رهبر باشد و به تیم ما کمک زیادی کند. ما راه‌های زیادی داریم و بازیکنان خوبی می‌توانند جای آچربی را پر کنند.

source