باید این ورزشگاه تبدیل به موزه شود؛/ درخشان: امجدیه دقیقا شبیه ۵۰ سال پیش است!


کد خبر : 2048637 |
26 خرداد 1403 ساعت 03:00 |
18.2K بازدید |

28
دیدگاه

باید این ورزشگاه تبدیل به موزه شود؛


حمید درخشان در مورد ورزشگاه خاطره انگیز امجدیه صحبت کرد.

درخشان: امجدیه دقیقا شبیه ۵۰ سال پیش است!

به گزارش “ورزش سه”، حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس در حاشیه دربی کودکان کار در ورزشگاه امجدیه در مورد این استادیوم خاطره انگیزه صحبت کرد. او در ابتدا گفت: خیلی خوشحالیم که کودکان کار در کنار بازیکنان قدیمی و با سابقه و ملی بودند و برای‌شان الگو می‌شوند و شرایط خوبی را پیدا می‌کنند. آنها به بزرگ‌ترها نگاه می‌کنند و الگوبرداری می‌کنند و این خیلی کار قشنگی است. اگر تداوم داشته باشد خیلی خوب است. این بازیکنان امروز آمدند که کنار این بچه‌ها باشند و آنها را از لحاظ روحی و روانی ساپورت کنند که برای آینده خودشان خط مشی خوبی داشته باشند و موفق بشوند.

او درباره اعتراض پیشکسوتان نسبت به شرایط ورزشگاه امجدیه گفت: خودم بعد از چند سال اولین بازی پرسپولیس را اینجا انجام دادم. باور نمی‌کنید عین آن ۵۰ سال پیش است و هیچ ترقی نکرده است و یک اپسیلون هم توسعه پیدا نکرده است. این آثار تاریخی فوتبال است و بزرگ‌تر از ماها اینجا بازی کرده‌اند. باید اینجا را درست کنند یا حتی موزه بشود که ببینند چه کسانی اینجا بوده‌اند و چه قهرمانانی اینجا بازی کرده‌اند. باید ترتیب اثر داده شود و واقعا دارد فرسوده می‌شود و از بین می‌رود. آدم تاسف می‌خورد که یک ورزشگاه قدیمی که ریشه مملکت است به این شکل درآمده است.

او با بیان اینکه با دیدن این زمین به یاد اولین بازی خودش برای پرسپولیس می‌افتد گفت: اولین بازی من برای پرسپولیس مقابل نیروی اهواز در این زمین بود. ۱۸سالم بود که وارد این استادیوم شدم و باورتان نمی‌شود چه شور و حالی داشتم. الان که به اینجا آمدم برگشتم به ۴۵سال پیش. اینجا تاریخ فوتبال و ورزش ایران است و امیدوارم که از این شکل و حال خارج شود و شکل خوبی پیدا کند که وقتی واردش می‌شوید لذت ببرید.

او درباره بهتر بودن کیفیت زمین در گذشته گفت: آن زمان بازی رسمی اینحا برگزار می‌شد نه که فکر کنید مثل الان آزادی باشد نه، ولی از این حال بهتر بود. الان فوتبال پیشرفت کرده و رو به یک صنعت بزرگ می‌رود. مسئول اینجا باید برای بازسازی اینجا دلسوزی کند.

source