درخواست مهم اسطوره استقلال از هلدینگ خلیج فارس + جزئیات

امین منوچهری : از هلدینگ خلیج فارس می‌ خواهم که حواشی را از استقلال دور کند

امین منوچهری پیشکسوت استقلال گفت : از هلدینگ خلیج فارس می‌خواهم که حواشی را از باشگاه دور کنند و با حمایت از باشگاه تمرکزشان را روی جذب بازیکنان بگذارند تا دیگر وسط فصل نگوییم دستان سرمربی خالی است یا چنین بهانه‌های مشابهی! 

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امین منوچهری پیشکسوت استقلال درباره تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی، اظهار داشت:

بازی روان و خوبی بود، اما انتظار می‌رفت در ورزشگاه آزادی بازیکنان تیم ملی با انگیزه بالا و میل گلزنی بیشتری به میدان بروند. در هر صورت بازی خوبی بود و بابت این صعود به ملت ایران تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد:

ایران و ازبکستان یک بازی کاملاً برابر را به نمایش گذاشتند. به نظر من اگر شاگردان قلعه‌نویی از موقعیت‌هایشان بهترین استفاده را می‌بردند می‌توانستیم در این مسابقه پیروز شویم. به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و صعودمان به عنوان صدرنشین در آینده کمک شایانی خواهد کرد. از نظر من ایران باید بازی به بازی پیشرفت کند و نقاط ضعف را پوشش دهند. مقابل ازبکستان به حد کافی ضعف خط دفاعی مرتفع نشد و هنوز در این خط مشکل داریم؛ امیدوارم در مرحله بعد دیگر این موضوع را شاهد نباشیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران، تصریح کرد:

به نظر من بازیکنان به نسبت دیدار با هنگ کنگ تفاوت چندانی نداشتند و تنها ضعفشان این بود که فقط گل نزدند و آن هم به خاطر از دست دادن موقعیت‌های گلزنی در این مسابقه بود. خداراشکر بازیکنان خوب بودند، هرچند این‌بار از جوانان به مراتب کمتر استفاده شد. باید به جوانان فرصت داده شود و باشگاه‌ها به خوبی آن‌ها را حمایت کنند و آموزش دهند. اراده بازیکنان باعث می‌شود که به جام جهانی صعود کنیم چراکه به نظر من عیار تیم ملی از بسیاری از تیم‌های آسیایی بالاتر است.

منوچهری با بیان اینکه تیم ملی محل آزمون و خطا نیست، عنوان کرد:

باشگاه‌ها باید به طور کامل جوانان را حمایت کنند. تیم ملی محل آزمون و خطا نیست و اگر عملکرد خوبی نداشته باشند ممکن است از دفعات بعد دیگر جایی در ترکیب نداشته باشند. باشگاه‌ها موظف هستند در محل تمرین بازیکنان جوان را بیشتر حمایت کنند و آن‌ها را به خوبی تعلیم دهند تا بتوانند بهترین عملکردشان را برای تیم ملی به ثبت برسانند. لیموچی بازیکن با استعدادی است و باید او را مورد حمایت قرار دهند. از عملکرد جلالی و حردانی راضی هستیم و به نظرم باید به پایه‌های پرسپولیس هم نگاهی انداخته شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان با بیان اینکه از هلدینگ می‌خواهم که استقلال را در این شرایط از حواشی دور کند، خاطرنشان کرد:

حواشی در فوتبال ایران به حد اعلای خود رسیده است و به نظرم باید توسط اصحاب رسانه این حواشی را کنترل و از فوتبال ایران دور کنیم. پرونده فساد‌ها ربطی به استقلال ندارد از دوستان می‌خواهم که این وصله‌ها را به باشگاه نچسبانند. از هلدینگ خلیج فارس می‌خواهم که حواشی را از باشگاه دور کنند و با حمایت از باشگاه تمرکزشان را روی جذب بازیکنان بگذارند تا دیگر وسط فصل نگوییم دستان سرمربی خالی است یا چنین بهانه‌های مشابهی! 

source