هالک هوگن برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری‌ آمریکا اعلام آمادگی کرد/ اخبارWWE

هالک هوگن خود را برای ریاست جمهوری ایالات متحده آماده می‌بیند.

طرفداری | امسال در ایالات متحده سال انتخابات ریاست جمهوری است. جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا به عنوان نماینده حزب دموکرات و دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا نماینده حزب جمهوری خواه در این انتخابات خواهند بود. دونالد ترامپ که انگشتر عضویت در تالار مشاهیر WWE را نیز در اختیار دارد، چندی پیش به عنوان بخشی از کمپین انتخاباتی خود مهمان برنامه قهرمان کمربند ایالات متحده WWE، لوگان پال بود.

شاید هواداران WCW هنوز به یاد داشته باشند دورانی را که کاراکتر “هالیوود هالک هوگن” نزدیک به دو دهه پیش برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام آمادگی کرد. سالها از آن روزها می‌گذرد و طی این مدت رسوایی‌‌های مختلفی با نام هالک هوگن گره خوردند که به اعتبار او لطمه‌ای بزرگ وارد کردند. با تمام این‌ها، این دارنده دو نشان عضویت در تالار مشاهیر WWE در مصاحبه اخیرش اعلام کرد که برای ریاست جمهوری یا معاون اولی ایالات متحده “داوطلب” خواهد شد.

ما به کسی در آنجا نیازمندیم که عقل سلیم داشته باشد. بنابراین، اگر به رئیس جمهور یا معاون اول نیازمندید، من برای اداره این کشور آماده هستم. من با قوانینی سفت و سخت (مشت آهنی) و مالیات ثابت حکومت خواهم کرد. همه چیز براساس عقلانیت خواهد بود. من خوب را از بد تشخیص می‌دهم، برادر!

 همانطور که می‌دانید، برای رئیس جمهور شدن تنها داوطلب بودن کافی نیست و باید در انتخابات پیروز شوید. زمان نشان خواهد داد که هالک هوگن تا چه حد در این تصمیم خود جدی خواهد بود.

source