با حرکت عالی امباپه: فرانسه با گل‌به‌‌خودی جلو افتاد


کد خبر : 2049292 |
28 خرداد 1403 ساعت 23:28 |
8.7K بازدید |

10
دیدگاه


فرانسه با اشتباه ماکسیمیلیان ووبر، مدافع اتریش، برابر این تیم به گل اول رسید.

با حرکت عالی امباپه: فرانسه با گل‌به‌‌خودی جلو افتاد

به گزارش “ورزش سه”، درحالی‌که تیم ملی اتریش در بازی با فرانسه به خوبی مقاومت کرده بود و همه انتظار داشتند نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد، اما یک گل‌به‌خودی همه چیز را تغییر داد.

شاگردان رالف رانگنیک در بازی امشب با استراتژی درستی وارد زمین شدند و توانستند در مقابل حملات پرتعداد فرانسوی‌ها مقاومت کنند و به خوبی مهاجمان این تیم را مهار کنند.

آنها حتی موفق به خلق حمله هم شدند و بومگارتنر در دقیقه ۳۶ فقط چند سانتی‌متر با گل فاصله داشت اما سیو زیبای مایک مانیان مانع گلزنی او شد. ۴ دقیقه بعد از این موقعیت بود که کیلیان امباپه توانست دفاع اتریش را بر هم بریزد و تیم را جلو بیاندازد.

او در سمت راست محوطه جریمه اتریش به توپ رسید و با حرکتی عالی توانست خود را در موقعیت سانتر قرار دهد. ارسال او به مقابل دروازه به هیچکدام از هم‌تیمی‌هایش نرسید اما ووبر با یک اشتباه بزرگ، با ضربه سر توپ را وارد دروازه خودی کرد و باعث شد دستاورد حدودا یک‌نیمه‌ای هم‌تیمی‌هایش از بین برود.

2044804
2044805

پس از گل هم بازیکنان فرانسه سعی در بیشتر کردن اختلاف داشتند اما در نهایت زمان زیادی باقی نمانده بود و این دیدار در ۴۵ دقیقه ابتدایی با نتیجه ۱-۰ به پایان رسید.

source