حسینی: همه اتفاقات بد امروز برایمان افتاد/ می‌توانم یک لیست بلند بالا بدهم و بگویم این‌ها را بگیرید!

حسینی: همه اتفاقات بد امروز برایمان افتاد/ می‌توانم یک لیست بلند بالا بدهم و بگویم این‌ها را بگیرید!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بدترین کار این است که در یک بازی پایاپای که تیم خیلی هم قوی بازی کرده و در ضربات پنالتی نتیجه را دادیم، بخواهیم گردن کسی بیندازیم.

خبرگزاری میزان – سیدمجتبی حسینی در نشست حبری پس از دیدار با مس رفسنجان، اظهار داشت: بازی خوبی بودم، اما متاسفانه همخ اتفاقات بد برایمان افتاد. یک گل به حریف هدیه دادیم. در ادمه نظم ما به هم خورد، اما رفته رفته شرایط بهتر شد و توانستیم خلق موقعیت‌های خوبی داشته باشیم.

وی افزود: نیمه دوم با تعویض‌ها فشار را بیشتر کردیم. توانستیم گل مساوی را بزنیم و بعد از آن هم یکی دو موقعیت خوب به دست آوردیم که پس‌توانستیم بازی را تمام کنیم. بازی سریع و خوبی بود. مس رفسنجان هم تیم خوبی بود و آمده بودند فوتبال خوبی ارائه بدهند، اما همه اتفاقات بد امروز برایمان افتاد. بهترین پنالتی زن ما پنالتی اول را گل نکرد. 

سرمربی آلومینیوم گفت: در جام حذفی این اتفاقات زیاد می‌افتد، اما مهم این بود که بچه‌های ما تمام انرژی و تلاش خود را به کار گرفتند. خیلی دوست داشتند تیم به فینال برود و هواداران خوشحال شوند، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. از حضور پرشور تماشاگران ممنونم. به تمام بازیکنان هم خسته نباشید می‌گویم. فصل خیلی سختی را پشت سر گذاشتند. همه تلاش کردند، اما ماحصلش این بود.

حسینی در مورد اینکه به نظر می‌رسد جوانگرایی در آلومینیوم مزید بر علت شد، عنوان کرد: نه، به هرحال داشته‌های ما همین بچه‌ها بودند. همان جوان آمد و گل زد. تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفتند تا بهترین کیفیتشان را ارائه بدهند. یک جوان ۱۹ ساله برای ما گل زد. داشته‌های ما همین بود. با اتفاقات امسال سعی کردیم از نیروهایمان بهتریم استفاده را کنیم.

وی درخصوص اینکه مس رفسنجان روی ارسال از جناحین ضعف داشت، اما تا قبل از حضور شروین بزرگ، آلومینیوم با وجود داشتن بازیکنان خوب در خط حمله نمی‌توانست موقعیت ایجاد کند، اظهار داشت: نه اصلاً چنین چیزی نبود. نیمه اول هم که بازیکن قدبلندمان را نداشتیم موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد کردیم. نیمه دوم هم بازیکن قد بلند ما در هیچ موقعیتی قرار نگرفت! لیموچی، کاظمیان و بازیکنان دیگر در موقعیت قرار گرفتند. نه به این شکل نبود!

حسینی درخصوص اینکه آلومینیوم در خط دفاعی به خصوص دروازه این تیم بد کار می‌کند به طوریکه گل‌های اول را راحت دریافت می‌کند و به سختی باید جبران کند، گفت: این اتفاقی است که معمولاً برای خیلی از گلر‌ها می‌افتد. متاسفانه امروز هم برای ما افتاد. همین بازیکن مقابل پرسپولیس ۲ پنالتی گرفت. دنبال مقصر نگردیم بهتر است. باید بچه‌ها را خوب آنالیز کنیم. بدترین کار این است که در یک بازی پایاپای که تیم خیلی هم قوی بازی کرده و در ضربات پنالتی نتیجه را دادیم، بخواهیم گردن کسی بیندازیم. این کار درستی نیست.

وی در پاسخ به ادامه سوالات حاشیه‌ای یک خبرنگار، عنوان کرد: وقتی آمدیم، آلومینیوم اراک دروازه‌بان نداشت. گلر دو و سه هم نداشت. با این شرایط نباید وقتی یک سری بازیکن آمده‌اند آن‌ها را مقصر کنیم.

سرمربی آلومینیوم در مورد برنامه‌اش برای فصل آینده گفت: اینجا کنکور نیست که برنامه بدهیم! این حرف‌ها کلیشه‌ای است. می‌توانم لیست بلندبالا بدهم بگویم بروید این‌ها را برایم بگیریم. می‌توانند بگیرند؟! باید فصل را شروع کنیم ببینیم چه می‌شود.

انتهای پیام/

source