پیام تبریک روسای فدراسیون‌های عراق، کویت و مالزی

روسای فدراسیون‌های فوتبال عراق، کویت و مالزی در پیام‌های جداگانه به رئیس فدراسیون صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به مرحله سوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ را تبریک گفتند.

پیام تبریک روسای فدراسیون‌های عراق، کویت و مالزی
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق در نامه‌ای به همتای خود در ایران صعود تیم ملی به مرحله سوم انتخابی رقابت‌های جام جهانی را تبریک گفت. در نامه رییس فدراسیون فوتبال عراق آمده است:

این دستاورد قابل توجه بیانگر برنامه ریزی حرفه‌ای شما برای رسیدن به این امر مهم است. چنین موفقیتی و تلاش‌های عظیم فدراسیون شما در راه توسعه برای فوتبال قابل تقدیر است است. برای شما در مرحله پیش رو آرزوی موفقیت داریم.

عبدالله احمد ربیع، رئیس فدراسیون فوتبال کویت نیز در نامه‌ای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران را تبریک گفت. در این نامه آمده است: فدراسیون فوتبال کویت بر خود لازم می‌داند به شما و خانواده فوتبال تبریک بگوید.

برای فدراسیون فوتبال کویت، دیدن موفقیت تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی لذت بخش است، چرا که موفقیت فوتبال ایران، موفقیت ما و فوتبال آسیاست. برای شما و فوتبال ایران در مسیر پیش رو بهترین آرزو‌ها را دارم.

همچنین داتوک حاجی همیدین، رییس فدراسیون فوتبال مالزی صعود ایران به مرحله سوم انتخابی رقابت‌های جام جهانی را تبریک گفت.

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال مالزی و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه‌ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتبال ایران بابت صعود به مرحله سوم انتخابی جام جهانی اعلام می‌کنم. آرزو می‌کنم تا تیم ملی فوتبال ایران بهترین مراحل آماده سازی را برای حضور در جام جهانی طی کند. برای شما و فوتبال ایران بهترین آرزو‌ها را دارم.

source