سرمربی چک: به احترام رونالدو کلاه از سر برمی‌دارم

بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایوان هاشک سرمربی تیم ملی جمهوری چک در واکنش به باخت 2 بر یک تیمش مقابل پرتغال در دومین بازی گروه F که آخرین بازی دور نخست مرحله گروهی یورو 2024 هم بود، گفت: باید اعتراف کنم که واقعاً افسوس می‌خورم، افسوس از اینکه چرا نتوانستیم کار را تمام کنیم. فاصله زیادی تا شکست دادن پرتغال نداشتیم. ما کار را برای آنها بسیار سخت کردیم، برای تیمی که یکی از بهترین‌های دنیاست.

هاشک در ادامه به تمجید از کاپیتان 39 ساله حریف کریستیانو رونالدو پرداخت، کسی که به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در شش دوره جام ملت‌های اروپا حضور داشته است. او گفت: خطرناک بودن بودن حتی در این سن و سال باور نکردنی است. او یک بار دیگر نبوغش را نشان داد. رونالدو ثابت کرد که چطور باید موقعیت‌شناس بود. من به احترام او کلاه از سر برمی‌دارم. رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ و واقعاً انسانی فوق‌العاده است.بازگشت پرتغال با تعویض‌های طلایی «مارتینس» + فیلم

 

سرمربی چک درباره گل دیرهنگامی که منجر به شکست تیمش شد، تأکید کرد: همه ما از دریافت گل در وقت‌های تلف شده ناراحتیم. با این حال خیلی سریع باید این باخت را پشت سر بگذاریم، چون چهار روز دیگر یک بازی مهم دیگر داریم و باید در آن عملکردی بهتر ارائه کنیم.

انتهای پیام/  

source