محمد کریمی و آرزوی تکرار یک قاب طلایی! (عکس)


کد خبر : 2049508 |
30 خرداد 1403 ساعت 04:47 |
4.5K بازدید |

11
دیدگاه


محمد کریمی می‌تواند با قهرمانی در جام حذفی در کنار بزرگان باشگاه سپاهان قرار بگیرد.

محمد کریمی و آرزوی تکرار یک قاب طلایی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، بعد از مجید بصیرت، جلال اکبری و محرم نویدکیا که با بازوبند کاپیتانی در فینال جام حذفی برای سپاهان به میدان رفتند، محمد کریمی سومین کاپیتان طلایی‌پوشان خواهد بود که شانس بالا بردن جام قهرمانی را خواهد داشت.

سپاهان برای اولین بار در جام حذفی 83-1382 به فینال رسید و در همان مسابقه هم موفق به شکست استقلال تهران شد و جام قهرمانی را کسب کرد، در آن مسابقه مجید بصیرت کاپیتان تیم فوتبال سپاهان بود و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر برد، در آن فصل کاپیتان‌های بعدی سپاهان مسعود خادمی، لئون استپانیان، ادموند بزیک و محرم نویدکیا بودند.

2045213

دومین قهرمانی سپاهان در سال 85-1384 رقم خورد که در آن تیم بازیکنان باتجربه زیادی حضور داشت، پتروسیان، نویدکیا، جلال اکبری، حمید عزیززاده بازیکنان باتجربه سپاهان بودند که محرم نویدکیا با بازوبند کاپیتانی در این تیم حضور داشت و جام قهرمانی را بالای سر برد، این جام مشترک توسط اکبری و نویدکیا بالای سر رفت و صحنه جالبی خلق شد.

2045214

سومین قهرمانی سپاهان بازهم با کاپیتانی محرم نویدکیا و در حضور بازیکنان باتجربه‌ای چون هادی عقیلی، محسن بنگر، حمید عزیززاده و… صورت گرفت و آنها صباباطری را قاطعانه و در مجموع گل‌های بازی رفت و برگشت چهار بر صفر شکست دادند.

2045216

چهارمین و آخرین قهرمانی سپاهان بازهم در دوران حضور محرم نویدکیا رقم خورد و در حضور بازیکنان موثری مانند احسان حاج صفی این قهرمانی به دست آمد و کاپ قهرمانی توسط محرم نویدکیا بالای سر رفت.

2045215

محمد کریمی فرصت ویژه‌ای دارد تا در کنار جلال اکبری و محرم نویدکیا یکی از بازیکنان پرافتخار تیم فوتبال سپاهان باشد و جام قهرمانی جام حذفی را لمس کند و در کنار کاپیتان‌های اسبق این تیم قرار بگیرد.

source