نیمه‌نهایی جام حذفی| مس رفسنجان با عبور از آلومینیوم حریف سپاهان در فینال شد + فیلم

نیمه‌نهایی جام حذفی| مس رفسنجان با عبور از آلومینیوم حریف سپاهان در فینال شد + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال با پیروزی شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

خبرگزاری میزان – تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و مس رفسنجان از ساعت ۲۰ امشب (شنبه) در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه قانونی و وقت‌های اضافه با تساوی یک – یک همراه بود، اما این شاگردان محرم نویدکیا در مس بودند بودند که با برتری در ضربات پنالتی حریف سپاهان در فینال شدند.

گل‌ها: منتظر محمد (۱۳) برای مس/ ابوالفضل قنبری (۶۴) برای آلومینیوم.

در ضربات پنالتی مس رفسنجان بهتر عمل کرد و توانست با نتیجه ۴ بر ۲ و در مجموع با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی برسد تا حریف سپاهان در فینال جام حذفی شود.

گل اول مس توسط منتظر محمد 

 

گل اول آلومینیوم توسط ابوالفضل قنبری در دقیقه ۶۸

 

 

 

ضربات پنالتی 

سجاد شهباززاده، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری و منتظر محمد از مس رفسنجان و رضا جبیره و عارف حاج‌عیدی از آلومینیوم اراک پنالتی‌های خود را گل کردند و مهدی لیموچی و ابوالفضل قنبری در گشودن دروازه مس ناکام ماندند.

 

دیدار فینال جام حذفی روز پنجشنبه هفته جاری ۳۱ خرداد ماه بین دو تیم مس رفسنجان و سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد. هنوز محل برگزاری این مسابقه مشخص نشده است.

انتهای پیام/

source