بادامکی: هیچ نامی بزرگ‌تر از پرسپولیس نیست / سرمربی خارجی تا دو روز آینده معرفی می‌شود

معاون پرسپولیس از معارفه سرمربی جدید پرسپولیس طی روزهای آینده خبر داد‌.

حسین بادامکی معاون ورزشی پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگاران راجع‌به فسخ بیرانوند گفت: ما قبل از اینکه مهلت مقرر فسخ ایشان برسد، مبلغی را که لازم بود پرداخت کردیم و حالا ایشان فسخ کردند.

معاون پرسپولیس در مورد اینکه سال گذشته نیز چنین اتفاقی رخ داده بود گفت: باید این را از خودشان سوال کنید. هیچکس انتظار نداشت این اتفاق بیفتد چون تمام تعهدتان‌مان را عمل کرده بودیم و همه ما غافلگیر شدیم.

او اضافه کرد: پرسپولیس بازیکنان، مربیان و مدیران بزرگی به خود دیده است. باشگاه پرسپولیس به راهش ادامه می‌دهد‌. خیلی از بازیکنان، مربیان و مدیران بزرگ و متشخص در پرسپولیس کار کردند و یک زمانی هم رفتند‌. پرسپولیس نامش انقدر بزرگ هست که به من مدیر، بازیکن و کادرفنی وابسته نباشد. هرچند همه دوستان زحمت کشیدند اما نام پرسپولیس از هر نامی بزرگ‌تر است.

بادامکی در واکنش به جذب جانشین احتمالی بیرانوند نیز بیان کرد: این اتفاق حتما رخ خواهد داد و در جلسه مطرح شد. مصوب شد رضا درویش(مدیر عامل پرسپولیس) به دنبال دروازه‌بان باشد.

حسین بادامکی، معاون باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب سرمربی جدید سرخپوشان گفت: مربی خارجی هم تا دو روز آینده اگر اتفاقی نیفتد اعلام می‌شود.

حسین بادامکی در مورد سقف بودجه عنوان کرد: من به نظرم درست نیست. شاید بخواهند پول دریافتی را نظام‌مند کنند ولی با توجه به شرایطی که در آسیا می‌بینیم نمی‌شود این اتفاق بیفتد.

او ادامه داد: این موضوع دست ما را می‌بندد. می‌بینید ما برای جذب مربی و حفظ بازیکنان‌مان چه دردسرهایی داریم. آنها حق‌شان را می‌خواهند و باید مطالبات‌شان پرداخت بشود و مشکل داریم‌. وای به حال بقیه موارد.

او در مورد بیرانوند و فسخ قرارداد به دلیل عدم دریافت مطالباتش گفت: به بیرانوند چیزی که باید را پرداخت کردیم و اگر مشکلی هم بود باید با مالی صحبت می‌کردند ولی آن چیزی که مالی به ما گفت و طلب و آپشن‌های‌شان را به ایشان پرداخت کردیم. روابط ما با او بد نیست. او یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ما بوده و برای باشگاه پرسپولیس خیلی زحمت کشیده و نتایج خوبی هم گرفته و با مصدومیت بازی کرده است‌. نباید این‌ها را فراموش کنیم اما باشگاه پرسپولیس هم حق و حقوقی دارد.

 


برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)