روئینگ بین المللی بریکس؛ نشان برنز بانوان ایران در چهارنفره سنگین وزن

تیم روئینگ بانوان دانشگاه آزاد اسلامی ایران در فینال A سنگین وزن چهارنفره رقابت‌های بین المللی بریکس به میزبانی شهر کازان کشور روسیه به نشان برنز رسید.

روئینگ بین المللی بریکس؛ نشان برنز بانوان ایران در چهارنفره سنگین وزن

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه رقابت‌های بریکس کازان، امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد ماه) تیم روئینگ چهارنفره دانشگاه آزاد اسلامی ایران با ترکیب کیمیا زارعی، ساقی ملکی، مهنا حاجی حسینی و آیگین کریمی در فینال A سنگین وزن چهارنفره به روی آب رفت و در رقابتی نزدیک و نفس گیر با حریفانی از روسیه، بلاروس و قزاقستان با ثبت حدنصاب ۷:۱۰.۳۶۲ در رده سوم قرار گرفت و به نشان ارزشمند برنز دست پیدا کرد و بالاتر از رقیبان آسیایی خود قرار گرفت.

در سنگین وزن چهار نفره روئینگ روسیه و بلاروس قهرمانان جهان و اروپا را در ترکیب خود داشتند. روسیه با رکورد ۶:۴۵.۶۹۲ دقیقه و بلاروس با رکورد ۶:۵۱.۰۶۹ طلا و تقره این مسابقات را کسب کردند.

تیم روئینگ دانشگاه آزاد اسلامی با هدایت فرزین رضایی و سمانه کرمی با ترکیب کیمیا زارعی، ساقی ملکی، مهنا حاجی حسینی، آیگین کریمی، امیرحسین محمودپور و امیررضا عبدالی در مواد تک نفره، دونفره و چهارنفره سنگین‌وزن و سبک‌وزن مسابقات روئینگ بریکس کازان شرکت کرده است.
مسابقات روئینگ بریکس کازان از ۲۴ تا ۲۷ خرداد با حضور ۱۰ کشور روسیه، بلاروس، صربستان، ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، امارات متحده عربی، هند و جمهوری آذربایجان در شهر کازان روسیه در حال برگزاری است.

source