ستاره خبرساز بارسلونا برای فروش/ تماس باشگاه ایتالیایی با کاتالان‌ها

ممکن است که انتقال ویتور روکه برای بارسلونا خوب باشد، اما این اتفاق به دلایل نادرست برای سال‌ها در یادها خواهد ماند. ژاوی او را به محض ورود نیمکت‌نشین کرد و بعد از گذشت چهار ماه، ایجنت او خواستار زمان بازی یا انتقال به باشگاهی دیگر شد، اما روکه بدون اینکه خودش تقصیری در این ماجرا داشته باشد، تبدیل به مثالی از اختلال عملکرد بارسلونا در روند برنامه‌ریزی شده است.

این بازیکن ۱۹ ساله برزیلی علاقه زیادی به تحت تاثیر قرار دادن هانسی فلیک، سرمربی جدید تیم، دارد و چند هفته قبل از پیش‌فصل برگشته تا با انجام تمرینات بیشتر، فیزیک بدنی خود را بهبود بخشد. با این حال، بارسلونا همچنان مشتاق است که او را در این فصل به صورت قرضی به باشگاه دیگری بفرستد تا به پیشرفتش ادامه دهد و اگر بتواند از او سود خوبی به دست بیاورد، انتقال دائم را نیز در نظر خواهد گرفت. به گزارش موندو دپورتیوو، فیورنتینا برای خرید او با بارسلونا تماس گرفته و شرایط قرارداد را جویا شده است.

هنوز مشخص نیست که بارسلونا چه تصمیمی در مورد روکه خواهد گرفت. او هنوز آنقدرها خوب نیست که به عنوان بازیکن کلیدی فصل آینده در نظر گرفته شود، با اینکه دویدن‌هایش خطرناک است اما باید روی جنبه‌های دیگر بازی‌اش بیشتر کار کند تا به عنوان بازیکنی ایده‌آل در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: جوان‌های لالیگا کولاک کردند/ ۱۱ بازیکن بین پسران طلایی

source