افتتاح استخر و سالن چند منظوره حجاب سنندج با حضور وزیر ورزش و جوانان

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با سفر به کردستان با بازدید از سالن شش هزار نفری سنندج، استخر و سالن چند منظوره ویژه بانوان این شهر را افتتاح کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، این مجموعه با مساحت هفتصد مترمربع به طور کامل بازسازی و آماده بهره برداری برای جوانان و ورزشکاران کردستانی شده است.  

استخر سرپوشیده و سالن ورزشی چند منظوره حجاب سنندج که مراحل ساخت و بازسازی و تجهیز کامل آن از طریق قانون ماده ۲۷ (واگذاری تکمیل و احداث پروژه‌های دولتی به بخش خصوصی) سال ۱۳۹۹ به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شد اوایل امسال .با تجهیز کامل این طرح آماده افتتاح و بهره برداری شده است.ارزش روز این استخر مجهز که دارای امکاناتی مانند استخر استاندارد، جکوزی، حوضچه آب سرد و گرم، استخر کودکان، حمام ترکی، سونای بخار و خشک، سُرسُره و تجهیزات جانبی به روز بوده در حدود ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده که به همت بخش خصوصی و سرمایه گذار این بخش تکمیل، بازسازی و تجهیز کامل شده است.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان  از سالن شش هزار نفری مجموعه ۲۲ گولان شهر سنندج بازدید کرد.
در بازدید وزیر ورزش و جوانان، تکمیل، بازسازی و بررسی مشکلات، برون سپاری و واگذاری این مجموعه به بخش خصوصی با هدف تسریع در اتمام و بهره برداری بهینه از آن مورد تاکید قرار گرفت،

 

 

source