واکنش دروازه‌بان به حواشی تیم ملی؛ از سرمربی راضی هستیم!/ ما خونسردیم

جردن پیکفورد تاکید کرد که تیم هیچ نگرانی‌ای در مورد سطح عملکردها ندارد و با گرت ساوتگیت متحد می‌ماند. دروازه‌بان انگلیس که یکی از معدود بازیکنانی است که در هر دو بازی عملکرد خوبی داشته است، تاکید کرد که پس از کسب چهار امتیاز و قرار گرفتن در صدر گروه، دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

شماره یک انگلیس به ایندیپندنت گفت: «ما خوب و خونسرد هستیم. این تورنمنت بزرگی است و باید از هر لحظه‌ای که اینجا هستیم لذت ببریم. ما چهار امتیاز گرفتیم و در صدر گروه هستیم، آرامیم. می‌دانیم که می‌توانیم خیلی بهتر عمل کنیم اما شکست نخوردیم، آرامیم. سر و صداهای بیرونی می‌گویند که باید روز سه‌شنبه خیلی خوب بازی کنیم اما نیازی به وحشت نیست.»

انگلیس در برابر دانمارک ضعیف بود و به تساوی ۱-۱ رسید و به حق به دلیل ماهیت عملکرد خود مورد انتقاد قرار گرفت. همچنین سوالاتی هم در مورد انتخاب‌های گرت ساوتگیت و تعویض‌ها پیش آمد، اما پیکفورد اصرار دارد که تیم از ساوتگیت راضی‌ست و به تصمیماتش احترام می‌گذارد. او گفت: «همه پشت سر مربی هستند. هر کاری که در تمرینات و جلسات انجام می‌دهیم، او همه چیز را به خوبی به ما ارائه می‌دهد و برنامه بازی درستی به ما می‌دهد. ما مقابل دانمارک بی‌نقص نبودیم، اما احساس خوبی داریم زیرا می‌دانیم که می‌توانیم پیشرفت کنیم. ما می‌دانیم که باید در هر بازی تلاش بیشتری به خرج بدهیم، بنابراین کسب چهار امتیاز باعث احساس بدی در ما نشده است.»

پیکفورد یک بار دیگر در آخرین بازی مرحله گروهی در دروازه سه‌شیرها می‌ایستد و به مصاف اسلوونی می‌رود. دروازه‌بان اورتون زیر نظر گرت ساوتگیت حضور ثابتی در تیم داشته و اخیراً از پیتر شیلتون برای بیشترین حضور در دروازه انگلیس در تورنمنت‌های مهم پیشی گرفته است.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی قهرمان یورو ۲۰۲۴ توسط سوپرکامپیوتر/ جام به خانه برمی‌گردد یا در خانه میزبان می‌ماند؟

source