فوتبالیست‌های معروفی که عاشق طلا هستند

طلا و جواهرات جزو گرانترین اشیای موجود در دنیا هستند و افراد مشهود و ثروتمندان مخصوصا ورزشکاران برای اینکه ظاهر آراسته‌تری داشته باشند، علاوه بر رسیدگی به وضع پوشش و استایل خود همیشه از جواهراتی مانند گردنبند طلا، گوشواره و … استفاده می‌کنند. در این خبر قصد داریم تا معروف‌ترین ورزشکاران جهانی که عاشق استفاده از طلا هستند و معمولا آنها با جواهرات مشاهده می‌کنیم را معرفی نماییم.

5 ورزشکار معروف عاشق جواهرات

لیونل مسی

لیونل مسی برترین ستاره فوتبال آرژانتینی است که هر کجای جهان بروید، او را می‌شناسند و طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا دارد که تمایل دارند تا از علایق او مخصوصا جواهراتی که استفاده می‌کند، با خبر شوند. لیونل مسی آنقدر شیفته استفاده از جواهرات است که دارای یک جواهرساز شخصی به نام ام جی جونز است که این جواهرساز نیز بسیار معروف می‌باشد و کارهای دست او زبانزد عام و خاص است. جواهرساز لیونل مسی می‌گوید تاکنون برای فوتبالیست‌های معروفی مانند سوآرز، پائولینیو و … طلا و جواهر ساخته است اما زیباترین و ارزشمندترین کار دست خود را ساخت حلقه ازدواج برای مسی و همسرش آنتونلا می‌داند که نمونه این حلقه هیچ کجای دنیا دیده نمی‌شود.

نمونه حلقه لیونل مسی و همسرش آنتونلا:

فوتبالیست‌های معروفی که عاشق طلا هستند

از این‌ها که بگذریم در اکثر مواقع لیونل مسی را با انگشترهای طلایی که همیشه بر دست دارد مشاهده می‌کنیم او برخلاف دیگر بازیکنان فوتبال از دیگر جواهرات استفاده نمی‌کند و بیشتر به استفاده از انگشتر طلا تمایل دارد. لیونل مسی با جواهرساز شخصی که دارد، دیگر نیازی به خرید انگشتر طلا ندارد و بیشتر انگشترهای طلایی که بر دست دارد به صورت شخصی برای او ساخته شده‌اند. لیونل مسی نسبت به دیگر فوتبالیست‌ها کمتر از طلا و جواهرات استفاده می‌کنند و اکثرا با حلقه ازدواج و ساعت معروف خود که هیشه او را بر دست دارد و ارزش آن حدودا 180 هزار دلار است، دیده می‌شود زیرا ساعت کاملا از طلای 18 عیار ساخته شده است.

کریستیانو رونالدو

فوتبالیست‌های معروفی که عاشق طلا هستند

کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال پرتغالی نیز همانند لیونل مسی یکی از ورزشکاران معروفی است که به جواهرات و طلا علاقه بسیار دارد. کریستیانو رونالدو با ثروتی در حدود 350 میلیون پوند می‌تواند هر الماسی را که می‌خواهد بخرد اما به نظر می‌رسد رونالدو هر جا که می‌رود یک جفت گوشواره طلای مخصوص به خود را همراه دارد. گوشواره طلا جزو اکسسوری همیشگی آن است اما این بدان معنا نیست که رونالدو از جواهرات دیگر استفاده نمی‌کند.

در سال ۲۰۱۸، هنگامی که کریستیانو رونالدو در برنامه خبری منچستریونایتد و یوونتوس حضور داشت، در دستش ساعتی الماس‌نشان به ارزش تقریبی ۲/۱ میلیون پوند بود. این نشان می‌دهد که رونالدو به ساعت‌های گران‌قیمت علاقه فراوانی دارد. همچنین گفته می‌شود که مجموع ارزش سه ساعت او تقریبا ۱/۵ میلیون پوند است.

با توجه به خبر رسانی‌ها، در برنامه گلوب ساکر دبی که برای اهدای جوایز بود، رونالدو انگشتری از الماس زرد در دست داشت که امروزه اکثر طلا فروشان، آن انگشتر را به فروش می‌رسانند و بانوان شبفته خرید آن هستند.

نیمار جونیور

فوتبالیست‌های معروفی که عاشق طلا هستند

نیمار یکی از بازیکنان مطرح و معروف برزیلی است که اکثر مردم دنیا او را می‌شناسند. این فوتبلایست معروف در تمامی مراسم‌ها با گوشواره‌های حلقه‌ای خود دیده شده است و آنقدر عاشق استفاده از گوشواره طلا است که گاهی سه گوشواره حلقه‌ای بر یک گوش خود می‌آویزد.

در حالی که بدون شک استفاده از گوشواره حلقه‌‌ای به امضای او تبدیل شده است، علاوه بر این نیمار دوست دارد گردنبندهای تنیس براق که یکی از گردنبندهای ترند امروزه است را استفاده نماید و جدیدا با گردنبند تنیسی بسیار دیده شده است.

دیوید بکهام

دیوید بکهام بازیکن سابق کشور انگلستان است که امروزه مدیر باشگاه اینتر میامی است. دیوید بکهام را به ثروتمندترین فوتبالیست دنیا می‌شناسند زیرا همیشه حرف تازه‌ای در صنعت طلا و جواهرات دارد و معمولا مردم او را در برنامه‌ها و مراسم‌ها با اکسسوری‌های مختلفی مشاهده می‌کنند. به همین علت بر خلاف نیمار که امضای او گوشواره‌های حلقه‌ای هستند، دیوید بکهام امضای خاصی ندارد و می‌توان گفت کلکسیون جواهرات او گسترده است.

کیلیان امباپه

از همه فوتبالیست‌ها معروف و پیشکوست که بگذریم به کیلیان امباپه جوان‌ترین ستاره معروف فوتبال فرانسه می‌رسیم که در چند سال اخیر به چنان معروفیتی رسیده است که کمتر کسی او را نمی‌شناسد. کیلیان امباپه اسطوره نوجوانان و جوانان است؛ به همین علت اکثر پسران نوجوان دنیا به صورت روزمره عاشق این هستند تا از علاقه‌مندی‌های امباپه آگاه شوند و بتوانند او را سرمشقی برای خود قرار دهند. اما از اسطوره بودن او که بگذریم به استایل شخصی او می‌رسیم که اکثر پسران عاشق فوتبال تمایل دارند بدانند که امباپه به چه نوع اکسسوری‌هایی علاقه‌مند است تا استایل خود را شبیه او نمایند.

کیلیان امباپه معمولا با گردنبندهای طلایی که بر گردن دارد دیده می‌شود و یک گردنبند خرس اکثر مواقع بر گردن او دیده می‌شود که همه به دنبال خرید مشابه آن هستند و با توجه به اینکه قیمت طلا بسیار بالا است، معمولا استیل آن خیلی دیده می‌شود.

منبع: طلا و جواهرات گالریا


source