شیر ظرفشویی
رنگهای پررنگ، بهویژه آبی، در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام 2021 ترند قوی بودند.
ویکتوریا + آلبرت نمایشگاه عظیم سالانه صنعت آشپزخانه و حمام، بزرگترین رویداد برای این دو فضای مهم خانه که مواد و فناوریها، شیرآلات و وسایل، کابینت، لوازم خانگی و محصولات مرتبط را پوشش میدهد، برای اولین بار در این ماه برگزار شد. این رویداد معمولاً 100000 شرکت کننده از سراسر کشور و در سطح بین المللی با رویداد نمایشگاه بین المللی سازندگان، از جمله بسیاری از تأثیرگذاران برتر آن، جذب می کند.
امسال، به دلیل همهگیری همهگیر، همه بهجای رانندگی یا پرواز روی آن کلیک کردند و به دنبال داغترین روندهای سال 2021 بودند. در اینجا پنج مورد از آنها وجود دارد که توسط این ناظران پیشرو در صنعت طراحی به اشتراک گذاشته شده است:
* آلنا کاپرا، CMKBD، طراح داخلی و مجری تلویزیون پروژه خانگی SoFlo.
* لزلی کاروترز، مدیر عامل شرکت Savor Partnership، مشاور و مبتکر قدیمی صنعت طراحی.
* جانیس کاستا، سردبیر مجله صنعت طراحی پیشرو و خالق پلتفرم منابع تجاری جدید KB Designers Network.
* سوزی فیا، تأثیرگذار DesignHounds و یکی از مالکان شرکت طراحی/ساخت مسکونی، Feia Construction.
* اریک گورانسون، طراح آشپزخانه تایید شده، سخنران صنعت و مجری برنامه رادیویی بهبود خانه در اطراف خانه با اریک جی.
* کیا مک سواین، رئیس شبکه طراحان داخلی سیاه پوست و مدیر داخلی کیمبرلی و کامرون.
در اینجا چیزی است که آنها به عنوان برترین ترندهای آشپزخانه و حمام سال برای سال جدید می بینند.
اطلاعات بیشتر برای شما ژنرال بولیوی پس از حمله به کاخ ریاست جمهوری در تلاش برای کودتا دستگیر شد – در اینجا چه باید بدانید فضانوردانISS پس از شکست فضاپیمای روسی در OrbitThunder در سال 2024 پناه می گیرند. روند اصلی طراحی 2021.
سامسونگ یکی از برترین روندهایی که در این نمایشگاه مشاهده شد، توانایی سفارشی کردن محصولات بر اساس ترجیحات صاحب خانه بود. این موارد از جزئیات قابل تغییر، مانند پانل های یخچال، تا چاپ تصاویر مشتری به طور مستقیم بر روی یک دستگاه متغیر بودند. کاپرا پیش بینی می کند: “من فکر می کنم این روندی است که باید بماند.” «طراحان عاشق سفارشیسازی هستند. این به ما این امکان را می دهد که به مشتریان خود ظاهری واقعا منحصر به فرد به خانه خود بدهیم.
کاروترز به چیزی که «شخصیسازی شدید» میخواند اشاره میکند و میبیند که یک روند شادی قوی باعث آن میشود. او توضیح می دهد: “ما در نهایت در حال بررسی چگونگی طراحی در لحظات غافلگیری، لذت و شادی هستیم که منجر به افزایش سلامت عاطفی در زمینه طراحی خانه می شود.”
کاستا موافق است، ناراحتی خارقالعاده ایجاد شده توسط کووید قطعا به تحریک این روند کمک کرده است. «اگر قرار است 24 ساعته در خانههایمان گیر بیفتیم، میخواهیم آنها احساس کنند که در خانه هستند. از وسایل روشنایی که شبیه آثار هنری به نظر میرسند تا محدودهها و یخچالهایی که میتوان با هر گرافیکی طراحی کرد، از یک عکس مورد علاقه گرفته تا نقاشی دیواری و یک تولید هنری، محصولات بیشماری وجود دارند که امکان اضافه کردن یک لمس واقعاً شخصی را فراهم میکنند. می گوید.
Wellness این مجموعه ماشین لباسشویی و خشک کن جمع و جور دسترسی را افزایش می دهد که بخشی از روند سلامتی است.
LG Electronics USA, Inc. همه گیر شدن روند طراحی سلامتی را که قبلاً قوی بود تسریع کرده است. کاستا می بیند که آن را در کار از محصولات خانگی، پیشرفت های زندگی در فضای باز، ویژگی های حیوانات خانگی و، تعجب آور نیست، ویژگی های کنترل نویز که توسط افراد زیادی در خانه به طور همزمان تحریک می شود، نشان داده می شود. او خاطرنشان می کند که دومی در تهویه آرام تر، ماشین ظرفشویی و تجهیزات لباسشویی ظاهر شد.
زندگی در خانه/خارج از خانه نیز بخش بزرگی از روند سلامتی است، هم از میل به برقراری ارتباط مجدد ایمن با طبیعت گرفته تا تمایل به افزایش فضای زندگی در هر کجا که ممکن است. Carothers به اشتراک میگذارد: «مردم میخواهند بتوانند بهطور یکپارچه بین داخل و خارج از خانه جابهجا شوند،» و تولیدکنندگان با گزینههای سطحبندی جدید، محصولات سرگرمکننده جدید و لوازم جدید مواجه شدند.
سلامتی همچنین در حوزه دسترسی ظاهر شد و این امکان را برای فردی که دارای چالشهای فیزیکی است میتواند عملکردی داشته باشد. این امر به ویژه با مهاجرت بسیاری از افراد مسن به خانه های بستگان خود و توانایی کمک به نیازهای خانواده اهمیت پیدا کرد.
گورانسون برای نشان دادن این روند به یک جفت ماشین لباسشویی/خشک کن انباشته شده با کنترل های مرکزی نوآورانه اشاره می کند. دیگر نیازی به چیدن واحدهای اندازه کامل با کنترلهای خشککن در فاصله تقریباً 6 فوتی از زمین نیست. این واقعا مراقبت از لباس را برای اکثر مردم در دسترس قرار می دهد. به علاوه می تواند فضای زیادی را در یک اتاق لباسشویی باز کند.”
دیگر محصولات جدیدی که دسترسی را افزایش میدهند، شامل یک خط کابینت آشپزخانه با روکشهای داخل کابینت و میزهای افزودنی است که از کابینت خارج میشوند تا امکان کار در آشپزخانه نشسته را فراهم کنند.
فناوری روند فناوری شامل مجموعه ای رو به رشد از پیشنهادات هندزفری با ویژگی های مرتبط با سلامتی … [+] است.
طراحی سلامتی شرکت کوهلر همچنین در ارائههای جدید فناوری خانه هوشمند خود را نشان داد. Feia میگوید: «روند شیرهای بدون لمس در بین همه برندها به رشد خود ادامه میدهد و گزینههایی برای طراحی زیبا با مزایای کاربردی ارائه میدهد.
این مزایا شامل عملکرد بدون هندز برای کاهش انتشار میکروب، کنترل صدا و حافظه دما برای راحتی، و شستشوی خودکار 20 ثانیه ای برای سلامتی است. همچنین شامل هودهای هواگیری جدید است که در صورت نیاز به طور خودکار روشن می شوند تا با سطح آشپزی زیر همگام شوند، ویژگی های هندزفری جدید برای اجاق های دیواری، و وسایل متصل جدید که به شما امکان می دهد دستور العمل ها را پیدا کنید، از قبل از ماشین خود گرم کنید و هشدار دریافت کنید. غذای شما آماده است
کاپرا میگوید: «تکنولوژی همچنان به تسلط خود ادامه میدهد، از لوازم هوشمند گرفته تا وسایل و همه چیز در این بین. اگر بلوتوث یا آمازون الکسا سازگار است، ما آن را می خواهیم! هرچه گزینه های بیشتری برای ادغام وجود داشته باشد، بهتر است.»
رنگ های ColorBold در اقلام بلیط بزرگ ترند داغ سال 2021 بود.
واقعی مسکونی گرایش دیگری که در KBIS مشاهده شد، استفاده خلاقانه از رنگ بود، نه فقط برای لهجه های تزئینی. در وانهای آبی و کابینتهای آشپزخانه، وسایل سبز رنگ و روشوییها ظاهر میشد. فیا خاطرنشان میکند که «برندها هر ساله به معرفی رنگهای جدید ادامه میدهند و به مشتریان این فرصت را میدهند تا شخصیت خود را بیان کنند و خانههای خود را سفارشی کنند. لوازم خانگی یکی از مقولههایی هستند که به گسترش عرضههای خود ادامه میدهند.»
حتی اگر نمیخواهید روی تصاویر سفارشیشده سرمایهگذاری کنید، میتوانید رنگهای انفجاری داشته باشید که ترجیحات شما را منعکس میکند. گویی دیگر فروش مجدد اهمیتی ندارد، یا اینکه هیچکس پیش بینی نمی کند که خریدار بعدی با انتخاب های شخص دیگری زندگی کند.
در هر صورت، بیان خلاق در حال تسخیر است و McSwain همه آن را دوست دارد. “انتخاب های جسورانه در مکان های دائمی گویای طراحی 2021 است!” او اعلام می کند. او می گوید که این تأثیرگذار طراحی نسبت به این روند خوش بین است. “این ویژگی ریسک پذیری مشتری و عمق خلاقانه طراح را به اشتراک می گذارد.” حتی با وسایلی مانند توالت، مکسواین شاهد رنگهای پرطرفدار است. “ما اغلب به دنبال هر رنگی به جز سفید سنتی هستیم.”
Metal Mixing Metal Mixed فلزات یک روند شیک هستند که امسال به آشپزخانه یا حمام نزدیک شما می آیند.
استفاده خلاقانه از رنگ Moen Inc. به جزئیاتی مانند سخت افزار کابینت، نورپردازی، شیرآلات و سایر عناصر فلزی گسترش می یابد. دیگر تمایلی به یکپارچگی در تکمیل این جزئیات وجود ندارد. روند به سمت اختلاط فلزات به گونه ای است که مکمل یکدیگر باشند، به جای هماهنگ کردن یک اتاق کامل از یک تن.
گاهی اوقات، ظاهر دو یا چند رنگ در یک عنصر واحد ساخته می شود، مانند یک شیر آب یا دستگیره کشو با پرداخت های مخلوط. فیا میگوید: «من دیدم که روکشهای دو رنگ در همه دستهبندیهای محصولات ترند هستند، که برای سبک فلزی ترکیبی که در طراحیهای آشپزخانه امروزی به کار میبریم، عالی است.
کاستا میگوید: «در پایانها، رنگهای فلزی زیادی مانند گرافیت میبینید، و مشکی مات هنوز بزرگ است». وقتی صحبت از شیرآلات و حتی دستگیرههای لوازم خانگی میشود، گزینش وسیعتری دارید که همگی آنچه را که Carothers روند شادی نامید، تقویت میکند و به شما اجازه میدهد تا همانطور که مکسواین پیشنهاد میکند جسورانه رفتار کنید.
همانطور که نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام به طور مجازی به صورت آنلاین نمایش داده می شود، دنیای طراحی امسال صدف شماست، حتی اگر میل شما این باشد که نرم تنان چند رنگ را در جلوی محدوده خود بپاشید. اما اگر از نظر سبکی با رنگهای مرواریدی ملایم راحتتر هستید، گزینههای زیادی برای بیان خودتان وجود دارد.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Jamie GoldFollowing من یک مشاور طراحی سلامتی و مربی سلامت دارای گواهی کلینیک Mayo هستم با 20 سال فعالیت در حوزه ساختمان، طراحی خانه و بازسازی. کتاب سوم من، Wellness by Design، که در سپتامبر 2020 توسط Simon & Schuster منتشر شد، برنده جایزه معتبر Bruss Book Award شد. در سال 2021. در اکتبر 2023، یک فصل جایزه با عنوان «درس هایی برای اینکه اکنون چگونه زندگی می کنیم» را در وب سایت خود منتشر کردم. من علاوه بر نوشتن، در مورد موضوعات طراحی سلامتی برای کنفرانس های منطقه ای و ملی صحبت می کنم و برای شرکت های صنعت طراحی و تحلیلگران مشورت می کنم.
* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها