راهیابی کمانداران جانباز و توان یاب به مرحله حذفی مسابقات جمهوری چک

ملی پوشان کشورمان در رقابت‌های بین المللی پاراتیروکمان، در ماده‌های کامپوند و ریکرو انفرادی، تیمی و میکس به مرحله حذفی صعود کردند.

راهیابی کمانداران جانباز و توان یاب به مرحله حذفی مسابقات جمهوری چک

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، در ادامه رقابت‌های بین المللی جمهوری چک، ملی پوشان تیروکمان کشورمان در مرحله مقدماتی دیگر ماده‌ها به مصاف حریفان خود رفتند و توانستند راهی مرحله حذفی شوند که نتایج آن به شرح زیر است: 

 

در بخش انفرادی ماده ریکرو آقایان، غلامرضا رحیمی با ۶۴۷ امتیاز سوم شد و محمدرضا عرب‌عامری با ۶۴۵ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت. در این ماده ۴۵ ورزشکار با یک‌دیگر به رقابت پرداختند.

در بخش انفرادی ماده کامپوند بانوان، فاطمه همتی با ۶۸۸ امتیاز دوم شد و فرزانه عسگری با ۶۵۲ امتیاز در جایگاه شانزدهم ایستاد و مریم یاورپور با ۶۴۵ امتیاز، رده بیست و یکم را به خود اختصاص داد. در این ماده ۲۶ ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در بخش ریکرو تیمی آقایان، تیم ملی کشورمان متشکل از محمدرضا عرب‌عامری و غلام‌رضا رحیمی با کسب ۱۲۹۲ امتیاز توانست جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد. در این ماده ۱۳ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در بخش کامپوند تیمی بانوان، تیم ملی ایران متشکل از فرزانه عسگری و فاطمه همتی توانست با ۱۳۴۰ امتیاز در رده سوم قرار بگیرد و در این ماده شش تیم حضور داشتند.

نمایندگان ایران در ادامه مسابقات در مرحله مقدماتی ماده ریکرو اپن بانوان و کامپوند مردان، به مصاف رقبای خود می‌روند.

source