طمع ۱۳ میلیارد تومانی مدیر برنامه، قرارداد پدیده نقل و انتقالات را منتفی کرد!

مدیر برنامه‌ها همیشه نقش بسزایی در انتقال بازیکنان و مربیان در فوتبال کشورمان به تیم‌های مختلف را داشته اند، اما بعضی از آنها در مواقعی بر سر راه انتقال بازیکنان مشکلاتی ایجاد می‌کنند که هم به ضرر خود بازیکن است و هم به ضرر باشگاه مورد نظر!

یکی از بازیکنانی که به عنوان پدیده نقل و انتقالات نام برده می‌شد و با یک باشگاه به توافق رسیده بود، با زیاده خواهی مدیر برنامه خود، پیوستنش به این تیم منتفی شد و بازیکن مورد نظر مجبور شد درگیر پیشنهادات دیگر خود شود و به همین دلیل با تیم دیگری به توافق رسید.

مدیر برنامه مورد نظر کنار مبلغ درخواستی برای این بازیکن، ۲۰۰ هزار یورو معادل ۱۳ میلیارد تومان را برای خود در نظر گرفته بود. به همین دلیل باشگاه‌هایی که با این بازیکن مذاکره و توافق کرده بودند از پیشنهاد خود عقب نشینی کردند تا روند روشن شدن تکلیف این بازیکن کش دار شود.

این مدیر برنامه می‌گفت اگر بازیکن را به باشگاه خارجی ببرد، ۲۰۰ هزار یورو دریافت می‌کند و اگر تیمی در ایران این بازیکن را می‌خواهد باید همین ۲۰۰ هزار یورو را به او بپردازد. این که چنین ادعای عجیبی چقدر به واقعیت نزدیک است، مشخص نیست اما همین زیاده خواهی مدیر برنامه موردنظر باعث شد باشگاهی که پذیرفته بود ۲۵ میلیارد پول رضایتنامه و ۲۵ میلیارد دستمزد به پدیده نقل و انتقالات بدهد، با طمع ۱۳ میلیاردی مدیر برنامه، از پای میز مذاکره برخیزد.

در پایان، این بازیکن پس از به توافق نرسیدن با باشگاه مورد نظر به یکباره با تغییر نظر مدیر برنامه‌هایش به باشگاه دیگری پیوست تا انتقال این بازیکن حاشیه‌هایی به دنبال داشته باشد.

source