انتقاد آلن شیرر از رونالدو: کریستیانو آماده باشد باید در پرتغال بازی کند و این یک قانون است!

طرفداری | آلن شیرر، اسطوره فوتبال انگلیس از رفتار کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال و به خصوص بازی مقابل اسلوونی انتقاد کرده است.

در دیدار مرحله یک هشتم پایانی یورو 2024 و بازی دو تیم پرتغال و اسلوونی اتفاقات عجیبی افتاد. رونالدو در شبی که یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود با پیراهن پرتغال را به نمایش گذاشت و نمره ضعیفی دریافت کرد یک موقعیت خوب در دقایق پایانی و یک پنالتی را در وقت‌های اضافه اول از دست داد. همین اتفاقات باعث شد که بغض کریستیانو بترکد و او پس از دست دادن ضربه پنالتی احساسی شده و گریه کند.

موج اظهارنظرها در مورد بازی پرتغال و اسلوونی و احساسی شدن کریستیانو رونالدو در آن مسابقه همچنان ادامه دارد. در جدیدترین مورد آلن شیرر، اسطوره فوتبال انگلیس در مورد رونالدو و حضور او در تیم ملی پرتغال در 39 سالگی صحبت و از شیوه رفتار کریستیانو انتقاد کرده است.

  • انتقاد صریح رود گولیت از کاپیتان پرتغال: اشک‌های رونالدو اشک تمساح است!

در بازی پرتغال مقابل اسلوونی، همه چیز به رونالدو ختم می‌شد، مگر نه؟ او مصمم بود که هر ضربه آزاد در پرتغال را بزند، علیرغم اینکه فقط در 60 تلاش آخرش در تورنمنت‌های بزرگ، او تنها یک گل به ثمر رسانده بود. یک ضربه آزاد در 60 بازی و او از هر جای زمین می‌خواست برای پرتغال ایستگاهی بزند. او برای رسیدن به گل ناامید شده بود.

فکر نمی‌کنم مارتینز چاره‌ای داشته باشد و رونالدو باید در پرتغال بازی کند. ما به عینه این را در بازی سوم دیدیم، زمانی که پرتغال قبلاً صعود کرده بود، فقط سه بازیکن از 11 بازیکن قبلی در ترکیب اصلی بودند و رونالدو یکی از آنها بود.

رونالدو 39 ساله است و او در این سن و سال تمام ضربات آزاد را می‌زند. ایستگاهی می‌زند، پنالتی می‌زند و حتی آن را از دست می‌دهد. هر چند من اینجا این را هم باید بگویم که او شجاعت زیادی داشت که پنالتی اول تیمش را زد اما همه دیدیم که چه فشار زیادی روی رونالدو بود.

اما مارتینز چاره‌ای ندارد، اگر رونالدو آماده باشد، او بازی می‌کند. این قانون است و من به خاطر آن متاسفم.

source