تعویض امباپه در مقابل پرتغال: او همچنان مصدوم است!


کد خبر : 2052938 |
16 تیر 1403 ساعت 01:01 |
10.7K بازدید |

32
دیدگاه


کیلیان امباپه در جریان بازی مقابل پرتغال، به دلیل مصدومیت تعویض شد.

تعویض امباپه مقابل پرتغال: او همچنان مصدوم است!

به گزارش “ورزش سه”، در بازی پرتغال و فرانسه در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴، اتفاقی برای تیم دیدیه دشان رخ داد که ممکن است به قیمت از دست رفتن جام برای آنها تمام شود.

کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، در شرایطی که بازی به وقت اضافه کشیده شده بود، به دلیل مشکل در ناحیه بینی از بازی خارج شد. به‌نظر می‌رسد امباپه که در مرحله گروهی و در دیدار مقابل اتریش از این ناحیه مصدوم شده بود و از آن به بعد با ماسک بازی می‌کرد، همچنان درگیر این مصدومیت است و مشخص نیست که بتواند در صورت حضور تیمش در مرحله نیمه‌نهایی بازی کند یا خیر.

2050878

در طول بازی با پرتغال و پس از وقت اضافه اول، امباپه به دلیلی نامعلوم که گفته شده همان احساس درد از ناحیه بینی است، تعویض و بردلی بارکولا به جای او وارد بازی شد.

امباپه در بازی امشب مقابل پرتغال نتوانست به خوبی ظاهر شود و مانند بازی‌های گذشته، در خط حمله تیم دیدیه دشان بسیار کمرنگ و ناامیدکننده ظاهر شد.

2050880

او پس از تعویض در پایان وقت اضافه اول، به روی نیمکت رفت و ماسکش را درآورد. پس از دقایقی تصاویر تلویزیونی این بازیکن را نشان دادند که در حال دست زدن به بینی‌اش است و به‌نظر می‌رسد همچنان از این ناحیه درد می‌کشد.

source