مدت زمان دوری ستاره بارسا از میادین مشخص شد


کد خبر : 2053012 |
16 تیر 1403 ساعت 13:30 |
35.1K بازدید |

46
دیدگاه


پدری، ستاره اسپانیایی بارسلونا، حداقل چهار هفته از میادین دور خواهد بود.

مدت زمان دوری ستاره بارسا از میادین مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی آلمان رفت و با گلی دیرهنگام در وقت اضافه دوم موفق شد برابر این تیم به پیروزی برسد و مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی این تورنمنت را به دست آورد. 

در همان دقایق ابتدایی این بازی بود که تونی کروس خطای شدیدی را روی پدری انجام داد و این بازیکن به شدت احساس درد داشت. کادر پزشکی تیم ملی اسپانیا وارد زمین شد تا به او کمک کند، اما پس از دقایقی مشخص شد که او توانایی ادامه کار را ندارد و باید تعویض شود.

2050757

این ستاره بارسلونا در حالی از زمین بیرون رفت که تنها هشت دقیقه از شروع بازی گذشته بود و نگرانی‌های بسیاری درباره وضعیت او به وجود آمد. حالا مشخص شده است که پدری از ناحیه زانوی چپ دچار مصدومیت جدی شده و نمی‌تواند در ادامه یورو تیم ملی کشورش را همراهی کند.

گفته می‌شود که این ستاره اسپانیایی حداقل چهار هفته دور از میادین خواهد بود و این احتمال وجود دارد که این زمان بیشتر هم بشود. به این ترتیب او حضور در اردوی پیش فصل بارسلونا را از دست خواهد داد و شاید در چند هفته ابتدایی رقابت‌های فصل آینده لالیگا هم به دلیل دور بودن از آمادگی توانایی همراهی تیمش را نداشته باشد که به هیچ وجه خبر خوبی برای هانسی فلیک نخواهد بود.

source