کیمیش: بی‌عدالتی شد، داور پنالتی ما را نگرفت


کد خبر : 2052930 |
16 تیر 1403 ساعت 00:23 |
25.5K بازدید |

57
دیدگاه


یوشوا کیمیش، هافبک باتجربه آلمان، پس از باخت ناامیدکننده 2-1 مقابل اسپانیا در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 و حذف از این رقابت‌ها، به شدت نسبت به نتیجه معترض بود.

کیمیش: بی‌عدالتی شد، داور پنالتی ما را نگرفت

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی اسپانیا و آلمان، امشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف هم رفتند. در نهایت در بازی نزدیک و هیجان‌انگیز، اسپانیا توانست 2-1 آلمان را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه یابد. در مرحله بعد، اسپانیا به مصاف برنده بازی فرانسه-پرتغال خواهد رفت.

کیمیش که معتقد است آلمان بازی بهتری به نمایش گذاشته، گفت: “متاسفانه این باخت بسیار ناعادلانه بود. ما در نیمه دوم و وقت‌های اضافه عملکرد به مراتب بهتری نسبت به حریف داشتیم. اسپانیایی‌ها فقط به دنبال کشاندن بازی به ضربات پنالتی بودند تا خودشان را نجات دهند. ما دو موقعیت عالی برای گلزنی بعد از دریافت گل داشتیم و همچنین باید برای یک هند پنالتی می‌گرفتیم.”

2050858

او با اشاره به تفاوت این باخت با جام جهانی 2022 قطر، افزود: “این قطعا ناامیدی‌ای کاملا متفاوت با قطر است. در آنجا ما یک تیم نبودیم. اما این بار کاملا متفاوت است. این شش هفته گذشته با روحیه تیمی فوق‌العاده‌ای که داشتیم، بسیار خاص بود. من تا به حال خیلی کم چنین چیزی را تجربه کرده‌ام. به همین دلیل است که ناامیدی امروز حتی بیشتر از سایر تورنمنت‌ها است. در جاهای دیگر شاید لایق رسیدن به مراحل بالاتر نبودیم، اما امروز کاملا متفاوت بود. ما قطعا مقابل یک اسپانیای بسیار خوب، تیم برتر میدان بودیم.”

کیمیش در پایان صحبت‌های خود گفت: “من همچنین وظیفه خود می‌دانم که به مردم آلمان چیزی تقدیم کنم که به آن افتخار کنند.”

2050859

source