گلایه مربی تیم ملی راگبی از وزارت ورزش

گفت‌وگو|

گلایه مربی تیم ملی راگبی از وزارت ورزش

مربی تیم ملی راگبی در واکنش به اظهارات مسئولان وزارت ورزش و جوانان گفت: در چند روز گذشته از مسئولان وزارت ورزش شنیده شده که می‌گویند راگبی جمعیت «بیمه‌شده» کمی دارد.

بهادر محمدی در گفت‌وگو با میزان، با ابراز گلایه نسبت به تصمیم وزارت ورزش برای انحلال فدراسیون راگبی و تبدیل مجدد آن به انجمن، اظهار داشت: باید به مسئولان وزارت ورزش بگویم فقط مجموعه کنگره ۶۰ در تهران دارای حدوداً ۱۰۰ ورزشکار است و عدم بیمه آن‌ها دلیل بر جمعیت کم راگبی‌بازان نیست.

وی افزود: من و جامعه راگبی از وزیر ورزش و معاون وی دعوت می‌کنیم که یک‌روز از تمرینات تیم کنگره ۶۰ بازدید کنند تا ما تعداد بازیکنان و ورزشکاران خود را به آنها نشان دهیم.

محمدی تصریح کرد: چگونه می‌شود یک مسئول، راگبی را که چند ماه است فدراسیون شده و در حال سازمان‌دهی کردن باشگاه‌های خود است را با رشته‌هایی مقایسه کند که ۲۰ سال است بدون دلیل و بدون جایگاه بین‌المللی فدراسیون شده‌اند و هر ساله بودجه فراوانی دریافت می‌کنند.

مربی تیم ملی راگبی گفت: قرار ندادن راگبی در زمره طرح آمایش سرزمینی و زمزمه تبدیل به انجمن این رشته المپیکی تنها ۴ ماه پس از فدراسیون شدن آن، نشان‌دهنده برخورد سلیقه‌ای و عدم داشتن اطلاعات کافی و شفافیت قوانین وزارت ورزش است.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم به رشته ورزشی و پراهمیت راگبی بیش از گذشته توجه شود و تنها تعداد بیمه‌شدگان ورزشی را ملاک ارزیابی‌های خود قرار ندهند و سایر پارامتر‌های رشته جذاب و بین‌المللی راگبی را بررسی کنند.

انتهای پیام/

source