حمایت ملی‌پوشان انگلیس از هری کین: غیبت او یعنی خوشحالی فن دایک

طرفداری | عملکرد هری کین در یورو 2024 پایین‌تر از حد انتظار بوده اما هم‌تیمی‌های او در تیم ملی انگلیس تلاش کرده‌اند باری را از دوش این ستاره باتجربه که حالا مورد انتقاد قرار گرفته، بردارند.

در مسیر صعود انگلیس به نیمه‌نهایی، کین دو گل به‌ثمر رسانده اما نتوانسته بهترین عملکردش را ارائه دهد. با وجود انتقادها نسبت به عملکرد این مهاجم بایرن مونیخ، هم‌تیمی‌های او عقیده دارند انگلیس با حضور این بازیکن شکل متفاوتی به خود می‌گیرد.

به گزارش گاردین، ترنت الکساندر آرنولد هافبک تیم ملی انگلیس می‌گوید اگر هری کین مقابل هلند بازی نکند، قطعا ویرجیل فن دایک، هم‌تیمی‌اش در لیورپول از این اتفاق خوشحال خواهد شد:

هر تیمی که مقابل انگلیس قرار می‌گیرد دوست دارد هری کین در زمین نباشد چون می‌دانند که حضورش یک تهدید است. در هر نقطه از زمین، داخل یا خارج محوطه باید مراقب او بود. هری بازیکنی است که از هر زاویه می‌تواند گل بزند. همیشه گفته‌ام که کین بهترین تمام‌کننده‌ای است که دیده‌ام و با او هم‌تیمی بوده‌ام. کین همچنین عقب می‌آید، در بیلدآپ کمک می‌کند و در حفظ توپ توانا است. 

لوک شاو هم می‌گوید انگلیس در دورتموند به کین نیاز دارد:

 وقتی او در زمین باشد، حس مثبتی در بین سایر بازیکنان ایجاد می‌کند چون او بهترین گلزن ماست. کین هر لحظه می‌تواند تفاوت را رقم بزند. او کاپیتان ماست و در کلاس جهانی بازی می‌کند. ما هرروز او را در تمرین می‌بینیم و کیفیتش را می‌دانیم. 

source