ساحلی بازان ایران راهی چین شدند

تیم‌های والیبال ساحلی پسران کمتر از ۱۹ سال ایران با بدرقه دبیرکل فدراسیون راهی چین شدند تا در تور آسیایی تیانچین شرکت کنند.

ساحلی بازان ایران راهی چین شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تور والیبال ساحلی آزاد آسیایی تیانجین در کشور چین از ۲۱ تا ۲۴ تیرماه برگزار می‌شود و دو تیم از پسران کمتر از ۱۹ سال ایران به عنوان نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

 

ساحلی بازان کمتر از ۱۹ سال ایران تمرینات آماده سازی خود را از جمعه یکم تیرماه در کمپ تیم‌های ملی والیبال ساحلی آغاز کردند که این مرحله از تمرینات امروز به پایان رسید و این تیم به همراه ملی‌پوشان بزرگسال راهی فرودگاه امام خمینی (ره) شدند.

 

امیرحسین منظمی دبیرکل فدراسیون والیبال در مراسم بدرقه این تیم‌ها، گفت: فدراسیون دوست داشت که ملی‌پوشان ساحلی ایران با کسب سهمیه المپیک راهی پاریس شوند، اما محقق نشد.

 

وی تصریح کرد: ایرادی ندارد و باید راه خودمان را ادامه دهیم و با برنامه ریزی درست تلاش کنیم که رده‌بندی جهانی بازیکنان تیم‌های ملی را حفظ کنیم.

 

دبیرکل فدراسیون والیبال تاکید کرد: تنها راه حفظ رنگینگ، حضور در مسابقات فراوان است و بازیکنان تیم‌های ملی ساحلی هم باید توانایی‌های خود در این تورنمنت‌ها نشان دهند و با دست پر برگردند تا فدراسیون دستش باز باشد و تیم‌ها را به تور‌های بعدی اعزام کند.

 

تیم ملی والیبال ساحلی (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی) به همراه رحمان رئوفی به عنوان مربی و تیم پسران کمتر از ۱۹ سال ایران (حبیب اکبر‌زاده – امیرعلی قلعه‌نوعی) به همراه عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی تیم‌ها و سرپرست کاروان ایران به این مسابقات اعزام می‌شوند.

 

پسران والیبال ساحلی ایران امشب (یکشنبه ۱۷ تیر) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران ترک می‌کنند تا راهی چین شوند.

 

تیم والیبال ساحلی کمتر از ۱۹ سال ایران (قلعه‌نوعی – اکبرزاده) در مسابقات قهرمانی آسیا که با حضور ۳۲ تیم از ۱۲ الی ۱۶ اردیبهشت برگزار شد، موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی آماده می‌کند.

source