مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج به تعویق افتاد

مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج به تعویق افتاد
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از یک منبع موثق (آگاه)؛ قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج سه شنبه (۱۹ تیر) از ساعت ۱۰ تشکیل شود، اما از آن جا که تا به امروز هیچ خبری در مورد تایید صلاحیت نامزد‌ها بطور رسمی اعلام نشده است زمان برگزاری این مجمع به تعویق افتاد.
این در حالی است که نام نویسی از متقاضیان ریاست در فدراسیون شطرنج در حالی طی روز‌های ۱۵ تا ۲۹ فروردین انجام شد که در مجموع ۱۵ نفر نسبت آمادگی خود را برای تصدی این پست اعلام کردند، اما در نهایت پرونده ۱۳ کاندیدا برای بررسی صلاحیت مدیریتی در اختیار وزارت ورزش قرار گرفت.
فاطمه ابوالقاسمی، مجتبی ارشدی، احمد علی بابایی، مهرداد پهلوان زاده، کمال جوانمرد، علیرضا خسروی، شهریار رحمانی اصل، وحیده صوابیه، حمزه علی پور، حمید گودرزی، محمدرضا محمدی بهابادی، مسعود ناموری آذر و امیرعرفان هاشمی ۱۳ نفری هستند که در فرایند انتخابات فدراسیون شطرنج برای تصدی این فدراسیون قرار گرفتند، اما در فاصله ۲۴ ساعت مانده تا زمان برگزاری انتخابات، وضعیت هیچ یک از این کاندیدا‌ها مشخص نشده است.
فدراسیون شطرنج از ۱۲ خرداد سال گذشته به دلیل استعفای حسن تامینی از ریاست وارد دوره سرپرستی شد. ابتدا شهرام عظیمی سرپرست این فدراسیون بود و از آذر سال گذشته هم فدراسیون به شادی پریدر سپرده شد.

source