نماینده آفریقا در گروه مرگ؛/ ضعیف‌ترین تیم المپیک علیه یک پیش‌بینی تلخ!


کد خبر : 2053549 |
18 تیر 1403 ساعت 20:06 |
5.7K بازدید |

6
دیدگاه

نماینده آفریقا در گروه مرگ؛


تیم ملی والیبال مصر ضعیف‌‌ترین تیم حاضر در رقابت‌های والیبال المپیک پاریس است.

ضعیف‌ترین تیم المپیک علیه یک پیش‌بینی تلخ!

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی والیبال مصر به لطف قوانین المپیک که حضور نمایندگان از همه قاره‌ها را تضمین می‌کند، موفق به کسب جواز حضور در المپیک پاریس شد. با توجه به رنکینگ بالاتر مصر نسبت به دیگر تیم‌های آفریقایی، این تیم نماینده قاره آفریقا در این رقابت‌ها خواهد بود.

تیم ملی والیبال مصر در المپیک پاریس با دشواری‌های زیادی روبرو خواهد بود. این تیم در گروهی قرار گرفته که به “گروه مرگ” مشهور است و باید با تیم‌های قدرتمندی چون برزیل، لهستان و ایتالیا رقابت کند. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که مصری‌ها با سه شکست روبرو خواهند شد.

1936400

با توجه به قدرت تیم‌های حاضر در گروه مصر، بسیاری از کارشناسان انتظار دارند که تیم ملی والیبال این کشور با سه شکست سنگین مواجه شود. این تیم باید با تیم‌های برتر جهان مانند برزیل، لهستان و ایتالیا رقابت کند که هر یک از آنها از قدرت‌های بزرگ والیبال محسوب می‌شوند.

اگرچه پیش‌بینی‌ها برای تیم ملی والیبال مصر در المپیک پاریس چندان امیدوارکننده نیست، اما المپیک همیشه صحنه شگفتی‌ها بوده است. مصری‌ها با توجه به قرار گرفتن در گروهی سخت، بدون فشار روانی زیادی می‌توانند به ارائه یک عملکرد آبرومندانه فکر کنند و شاید بتوانند غیرممکن‌ها را ممکن سازند.

source