پیام تیاگو موتا به هوادران یوونتوس: در کنار هم می‌توانیم موفق شویم

طرفداری | تیاگو موتا در اولین مصاحبه خود به عنوان سرمربی یوونتوس از عزم جدی برای موفقیت خبر داد. 

یوونتوس با انتصاب تیاگو موتا به صورت رسمی دوران جدیدی را آغاز کرد. سرمربی ایتالیایی که تا سال 2027 هدایت بیانکونری را برعهده گرفته است، امروز برای اولین بار در این باشگاه حاضر شد. موتا در جریان اولین مصاحبه خود به هواداران یوونتوس وعده داد اگر در کنار بازیکنان این تیم باشند، در انتهای فصل آینده به عملکرد تیم محبوبشان افتخار خواهند کرد. سرمربی جدید یوونتوس گفت:

از ملاقات با برخی از هواداران خارج از استادیوم بسیار خوشحالم. حضور جوانان پرشور که از همین حالا خواهان شروع قدرتمند فصل و نمایش خوب تیم هستند، بسیار دلگرم‌کننده است. در جایگاه بسیار خوبی برای فعالیت قرار دارم. در چنین باشگاه تاریخی، بدون شک می‌توانیم با هم کار بزرگی انجام دهیم. 

یوونتوس در فصل آینده دوباره در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهند رفت. تیاگو موتا در مورد افزایش تعداد بازی‌ها گفت:

قطعا فصل پرمشغله‌ای خواهد بود، اما در عین حال تعداد بالای مسابقات فوق‌العاده است و امیدواریم در بیشترین بازی‌ها حضور داشته باشیم، چرا که این یعنی عملکرد خوب و رسیدن به هدفمان.

سرمربی جدید یوونتوس در پیام خود به هواداران این باشگاه نیز گفت:

سلام گرم من را پذیرا باشید؛ امیدوارم به زودی در ورزشگاه خودمان و سایر استادیوم‌ها با شما دیدار کنم. می‌دانم که از حمایت شما برخوردار خواهیم بود و قطعا تمام تلاش خود را در زمین به کار خواهیم گرفت تا با هم بتوانیم به این تیم افتخار کنیم. متشکرم. 

تیاگو موتا در باشگاه یوونتوس

 

source